دوست حسینی قائم مقام دبیرکل اتاق تهران شد

دوست حسینی قائم مقام دبیرکل اتاق تهران شد
احمد دوست حسینی به سمت قائم مقام دبیرکل اتاق تهران منصوب شد. دوست حسینی که تا پیش از این ریاست مرکز هم اندیشی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران را برعهده داشت، با پیشنهاد محمدمهدی راسخ دبیرکل اتاق تهران و حکم یحیی ال اسحاق رییس اتاق تهران، به سمت قائم مقام دبیرکل منصوب شد.
پیش از این علی اکبر جوان جاویدان قائم مقام دبیرکل اتاق تهران بود و وی به تازگی به درخواست محمد نهاوندیان، به اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران رفت و قائم مقام دبیرکل این اتاق شد.
احمد دوست حسینی همکاری خود را با اتاق تهران از دوره پنجم هیأت نمایندگان این اتاق آغاز کرد. وی یک ماه پس از آنکه محمدمهدی راسخ در سال 85 به اتاق تهران آمد و دبیرکل این اتاق شد، دعوت به همکاری وی را پذیرفت و به عنوان مشاور اتاق تهران فعالیت خود را در پارلمان بخش خصوصی آغاز کرد. دوست حسینی که سابقه ریاست مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران را نیز در کارنامه دارد، دانش آموخته فوق لیسانس برق و الکترونیک از دانشکده مهندسی دانشگاه شیراز است و از سال 1360 تا سال 1384 در وزارت صنایع مشغول به کار بود و معاونت طرح و برنامه وزارت صنایع، معاونت توسعه صنعتی وزارت صنایع و معاونت پژوهش و فناوری این وزارتخانه را تجربه کرده است. مراسم تودیع و معارفه احمد دوست حسینی، روز گذشته در اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران برگزار شد.


۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۰۸:۰۹
تعداد بازدید : ۱,۱۴۰