دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش

دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش از 21 الی 24 دی ماه 94 در نمایشگاه بین المللی کیش برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت،گاز و پتروشیمی ایران، دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش از 21 الی 24 دی ماه 94 در نمایشگاه بین المللی کیش برگزار شد.

کشورهای ایتالیا، چین، ترکیه، هلند، هندوستان، کره‌جنوبی، تایوان، آذربایجان، مالزی، فرانسه، اتریش، امارات، اسپانیا، آلمان، بلژیک، استرالیا و روسیه در نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش حضور داشتند.

در این نمایشگاه، آخرین فرصت‌ها‌ و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری، سرمایه‌پذیری، دستاوردهای سازندگان و تولیدکنندگان نفت، گاز، پتروشیمی، آب، برق و انرژی‌های نو عرضه شد.

نمایشگاه امسال با حمایت وزارت نفت، شرکت‌های ملی نفت، گاز، پتروشیمی، پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، انجمن‌سازندگان تجهیزات صنعت‌نفت،اتحادیه صادرکنندگان فراورده های نفت،گاز و پتروشیمی ایران، سندیکای صنعت‌برق، شرکت طراحی و مهندسی و تامین قطعات و مواد شیمیایی صنایع پتروشیمی(اسپک) در مساحتی به وسعت ١٨ هزار مترمربع برگزار گردید.

این نمایشگاه از امروز تا 24 دی ماه در کیش برپا و در مدت چهار روز فعالان و صاحبنظران این حوزه، در محیطی تخصصی به تبادل نظر و اطلاعات پرداخته و شرکتهای داخلی و بین المللی، محصولات، قابلیت های فنی و نوآوری های خود را به بازدیدکنندگان عرضه و از تعامل با فعالان این صنعت و فرصت های موجود بهره مند می شوند.

اتحادیه و تعدادی از اعضاء  در این نمایشگاه به صورت فعال حضور داشته اند.

کیش 4

کیش 2 


کیش 1 

کیش 6

 

۲۶ دی ۱۳۹۴ ۱۷:۱۷
تعداد بازدید : ۵۰۸