کنفرانس جهانی روابط عمومی

مدیران عامل محترم شرکت های عضو اتحادیه

با سلام

همان‌طور که مستحضر هستید اهمیت شناخت مناسب محیطی و تحلیل در ارتباط با مسائل روز دنیا در هر مقطع زمانی نقش حائز اهمیتی در دنیای اقتصاد ایفا می‌کند.  از سوی دیگر بی هیچ گمان روابط عمومی در دنیای  امروز  در ردة راهبردی و عالی سازمانی قرار می‌گیرد  و  جایگاه  کارگزار روابط عمومی، زیرا اصولاً روابط عمومی از اجزای مهم مدیریت راهبردی  است  و  در این بخش نقش  اساسی  دارد.  حتی در جوامع فراصنعتی عالی‌ترین مدیران سازمان، از میان کارگزاران روابط عمومی انتخاب می‌شوند. اما متأسفانه هنوز در ایران به این مهم چندان پرداخته نشده و بسیار مشاهده می‌شود که روابط عمومی، یک واحد فرعی و نه‌چندان مهم محسوب می‌گردد. با بیان اینکه یکی از وظایف روابط عمومی پیش‌بینی و به‌تبع آن پیشگیری از بحران است بنابراین هر چه روابط عمومی‌ها تخصصی‌تر و دارای بخش‌هایی چون تبلیغات، افکار سنجی و تعامل با مخاطب و ... باشند، حرفه‌ای‌تر عمل می‌کنند و می‌توانند در حل بحران نقش برجسته‌تری ایفا نمایند.

از این رهگذر، اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت،گاز و پتروشیمی ایران با همکاری شرکت داناک در نظر دارد شرایط حضور نخبگان و خبرگان صنعت را جهت شرکت در کنفرانس جهانی روابط عمومی که در تاریخ ششم و هفتم اسفندماه سال جاری در شهر استانبول ترکیه با حضور سخنرانان مطرح نظیر: رئیس ارتباطات گوگل،شل، ویزا، رولز رویس، مدیرعامل هنکل، مدیران ارتباطات و فروش شرکت‌های بزرگ بین‌المللی برگزار می‌گردد ، فراهم نماید.

این رویداد مهم بین‌المللی به آخرین نوآوری‌های روابط عمومی و گرایش‌های ارتباطی، با تمرکز ویژه بر مدیریت شهرت، ارتباطات بحران، رسانه‌های اجتماعی و تقویت بهره‌وری از منابع سازمانی می‌پردازد. همچنین با توجه به برگزاری منظم این کنفرانس در بیش از 16 کشور دنیا، تسهیل در توسعه روابط بین‌المللی و به‌روز نگه‌داشتن دانش و معلومات مربوطه از مهم‌ترین دستاوردهای قابل پیش‌بینی می‌باشد. لذا بدینوسیله از شما صاحب‌نظر و اندیشمند گرانقدر دعوت بعمل می‌آورد تا با حضور و همراهی وزین خود در این همایش ما را مفتخر فرمایید. به پیوست پکیج کامل حضور در این رویداد به حضورتان ارسال می‌گردد.

کنفرانس جهانی روابط عمومیکنفرانس جهانی روابط عمومی

 با احترام،
مهدی اسپندیاری
دبیرکل

 

۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ۱۴:۳۳
تعداد بازدید : ۱,۰۳۱