سمینار مشترک بورس تهران و استانبول برگزار می شود

سمینار مشترک بورس تهران و استانبول برگزار می شود
سمینار مشترک بورس تهران و استانبول به منظور بررسی راهکارهای ارتباطی دو بازار سرمایه ایران و ترکیه برگزار می شود.

به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی بورس تهران، روح اله حسینی مقدم، معاون بورس اوراق بهادار تهران با اشاره به برگزاری سمینار مشترک بورس تهران و استانبول در ١٠ اسفند ماه گفت: این سمینار با حضور مدیرعامل بورس اوراق بهادار استانبول به منظور بررسی راهکارهای ارتباط دو بازار سرمایه ایران و ترکیه برگزار می شود.

وی افزود: مدیرعامل بورس استانبول در صدر هیئتی ٣٠ نفره از شرکتهای سرمایه گذاری، تامین سرمایه، سبد گردان و شرکتهای کارگزاری در این سمینار مشترک شرکت می کنند.

حسینی مقدم یادآور شد: براساس فراخوان صورت گرفته، بیش از ٧٠ نفر از مدیران شرکتهای تامین سرمایه، مشاور سرمایه گذاری و شرکتهای کارگزاری از بازار سرمایه ایران نیز برای حضور در این نشست اعلام آمادگی کردند و درباره ارتباط و تعامل دوگانه بحث و تبادل نظر خواهند کرد.

معاون بورس اوراق بهادار تهران با اشاره به امضای تفاهمنامه میان بورسهای تهران و استانبول در چند ماه گذشته، تصریح کرد: این نشست نیز همسو با این تفاهمنامه و درباره موضوعهای مختلفی مانند پذیرشهای دوگانه، راه اندازی ETF های بین المللی، انتشار اوراق بهادار در بورسهای بین المللی برگزار خواهد شد.

۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ۱۱:۳۴
تعداد بازدید : ۱,۱۱۳