فروش بیش از ٢٩٦ هزار تن انواع فرآورده نفتی و پتروشیمیایی در بورس کالا

فروش بیش از ٢٩٦ هزار تن انواع فرآورده نفتی و پتروشیمیایی در بورس کالا
فروش ٢٩٦ هزار و ٧٢٠ تن انواع فرآورده های نفتی و پتروشیمی به ارزش بیش از ٢ هزار و ١٠٤ میلیارد ریال در هفته گذشته در بورس کالا انجام شد.

به گزارش شانا به نقل از بورس کالا، در آخرین هفته بهمن ماه، ٤١٣ هزار و ٨٠٠ تن انواع کالا به ارزش بیش از سه هزار و ٥١٥ میلیارد ریال در بورس کالای ایران دادو ستد شد.

در هفته گذشته، در تالار داخلی و صادراتی محصولات صنعتی و معدنی، ١١٥ هزار و ٨٥٥ تن انواع کالا با ارزشی بیش از یک هزار و ٣٨٦ میلیارد ریال معامله شد.

این گزارش همچنین حاکی است، در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ٢٩٦هزار و ٧٢٠ تن انواع کالا به ارزش بیش از ٢ هزار و ١٠٤ میلیارد ریال فروخته شد؛ در این تالار، ١٥٤ هزار و ٧٨٨ تن انواع قیر، ٢١ هزار و ٦٣٥ تن مواد پلیمری، ٧٦ هزار و ٤٠٠ تن وکیوم باتوم، ٢٥ هزار تن لوب کات، ١٥ هزار و ٥٩٧ تن مواد شیمیایی، ٨٥٠ تن عایق رطوبتی، یک هزار تن سلاپس واکس و یک هزار و ٤٥٠ تن گوگرد معامله شد.

شایان یادآوری است که در تالار مذکور، ٥١ هزار و ٦٣٥ تن انواع فولاد، ٥٥ هزار تن سنگ آهن، ١٣هزار و ٦٢٨٠ تن انواع مس، ٢٣٠٠ تن آلومینیوم، ١٤٠ تن کنسانتره مولیبدن، ٥٠٠ تن کک متالورژی و ٤ کیلوگرم انواع شمش طلا خریداری شد.

۲ اسفند ۱۳۹۴ ۱۰:۵۰
تعداد بازدید : ۸۵۱