شرکت ملی صنایع پتروشیمی تندیس برنز مدیریت دانش را دریافت کرد

شرکت ملی صنایع پتروشیمی تندیس برنز مدیریت دانش را دریافت کرد
شرکت ملی صنایع پتروشیمی در نخستین حضور خود در هشتمین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش موفق به دریافت جایزه ملی تندیس برنز مدیریت دانش شد.

به گزارش شانا، جایزه ارزشمند تندیس برنز مدیریت دانش در مراسم اختتامیه هشتمین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش که در مرکز همایشهای کتابخانه ملی ایران برگزار شد به زهرا فیضی، رئیس کل پژوهش و توسعه منابع انسانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی به نمایندگی از این شرکت اهدا شد.

در این مراسم عباس شعری مقدم، نائب رئیس هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به نقش حاکمیتی و ماموریت جدید این شرکت، اجرای مدیریت دانش از سال گذشته را همسو با مدیریت سرمایه های ارزشمند دانشی، حفظ بهینه تجارب و درس آموخته های خبرگان خود، جلوگیری از خطاهای گذشته و فراهم آوردن زمینه رشد دانش کارکنان در این سازمان عنوان کرد.

وی با اشاره به این که هدف از اجرای مدیریت دانش در نخستین گام توسعه یادگیرندگی در سطح فرد، گروههای کاری و سازمان است، افزود: مهمترین چالشهای پیش رو، ایجاد فرهنگ تسهیم دانش، خلق دانش و رفع موانع جدی از قبیل ترس از ارائه دانش به دلیل به خطر افتادن امنیت شغلی و امثال آن است که برای آن اجرای برنامه و روشهای میان مدت و بلند مدت در پیش رو داریم.

رئیس شورای راهبردی مدیریت دانش اظهار کرد: به این منظور راهکارهای پرورش فرهنگ یادگیری و به اشتراک گذاردن دانش از طریق انجمنهای خبرگی، کافه های دانش و مستندسازی تجارب خبرگان، اجرای مجموعه ای از راه حلهای مدیریت دانش در پیاده سازی نرم افزار جامع مدیریت دانش و فرهنگ سازی دانش محور را در دستور کار خود قرار دادیم.

وی تاکید کرد: با پیاده سازی فاز نخست طرح مدیریت دانش، این شرکت درصدد است تا در فاز دوم طرح جامع مدیریت دانش شبکه های دانشی چهار شرکت بزرگ صنعت که در سالهای اخیر پیاده سازی شده اند را به شبکه دانشی خود متصل کرده و بدین ترتیب بزرگترین شبکه دانشی صنعت پتروشیمی با قابلیت عضوگیری و کاربری شرکتهای گوناگون پتروشیمی را پدید آورد.

به گزارش شرکت ملی صنایع پتروشیمی، این کنفرانس دو روزه به همت دبیرخانه کنفرانس ملی مدیریت دانش با هدف ترویج مبحث مدیریت دانش در کشور و ایجاد فرصتی برای تبادل اندیشه‌ها و تجارب در این حوزه گسترده و نوین مدیریتی در روزهای ٤ و ٥ اسفند ماه امسال برگزار شد و ٩ شرکت موفق به دریافت تندیس و گواهینامه شدند.

۸ اسفند ۱۳۹۴ ۱۲:۰۲
تعداد بازدید : ۴۶۷