کیفیت کمی و کیفی فرآورده های نفتی لحظه ای کنترل می شود

کیفیت کمی و کیفی فرآورده های نفتی لحظه ای کنترل می شود
کمیت و کیفیت فرآورده های نفتی توزیعی در جایگاههای سوخت، برای اطمینان خاطر هرچه بیشتر مسافران نوروزی به صورت لحظه ای (آنلاین) کنترل می شود.

به گزارش خبرنگار شانا، مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه چالوس، با تاکید بر آمادگی این منطقه برای سوخت رسانی مطلوب به شهروندان و مسافران در ایام نوروز گفت: با توجه به هماهنگیهای صورت گرفته از اواخر بهمن ماه امسال، همه جایگاههای سوخت منطقه چالوس با پشتیبانی انبارهای نفت مناطق ساری و رشت آماده ارائه خدمات مطلوب به مسافران و شهروندان هستند.

محمود طاهری افزود: برای این منظور تیمهای عملیاتی ناظر بر جایگاههای سوخت تشکیل شده است و بر روند فعالیتهای سوخت رسانی نظارت کامل دارند.

وی تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به سال نو و آغاز مرحله ای مسافرتهای نوروزی، همه جایگاههای عرضه فرآورده های نفتی منطقه چالوس آماده خدمت رسانی به مسافران هستند.

محمودی گفت: با توجه به مشارکت جایگاهداران در امر بهینه سازی جایگاههای سوخت، هم اکنون ٧٨ درصد مراکز عرضه سوخت ممتاز، ١٢ درصد درجه یک، ٦ درصد درجه دو و مابقی در درجه سه و یا خارج از رتبه بندی هستند.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه چالوس اظهار کرد: با توجه به حجم بالای ورود مسافران به این منطقه در ایام نوروز توصیه می شود مسافران با باک پر مسافرت خود را آغاز کنند تا از ازدحام در جایگاهها بویژه در مبادی ورودی و داخل شهر جلوگیری شود.

طاهری تاکید کرد: رصد لحظه به لحظه فرآیند سوختگیری در جایگاهها از جمله برنامه های مهمی است که در دستور کار قرار دارد، به گونه ای که سوخت هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی به نحوی مطلوب در اختیار مسافران و شهروندان قرار گیرد.

۲۶ اسفند ۱۳۹۴ ۱۳:۱۵
تعداد بازدید : ۱,۱۰۶