تهران و رم برای همکاری در پروژه های نفتی یادداشت تفاهم امضا کردند

تهران و رم برای همکاری در پروژه های نفتی یادداشت تفاهم امضا کردند
انجمن شرکتهای ساخت و مهندسی صنعت نفت ایران و شرکت انیمپ ایتالیا، امروز در اتاق بازرگانی ایران، یادداشت تفاهم گسترش همکاری دوطرف را برای طراحی، عرضه و اجرای پروژه‌های جدید صنایع نفت و گاز در ایران و کشورهای همسایه امضا کردند.

به گزارش خبرنگار شانا، نشست تجاری ایران و ایتالیا، امروز (چهارشنبه، ٢٥ فروردین ماه) با حضور متئو رنتزی، نخست وزیر ایتالیا و محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت کشورمان برگزار شد.

این نشست در محل اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران و با حضور نمایندگانی از شرکتهای ایتالیایی و ایرانی برگزار شد و در آن، انجمن شرکتهای ساخت و مهندسی صنعت نفت ایران و شرکت انیمپ ایتالیا یادداشت تفاهم گسترش همکاری دوطرف را برای طراحی، عرضه و اجرای پروژه های جدید صنایع نفت و گاز  در ایران و کشورهای همسایه امضا کردند.

امروز همچنین قرارداد عرضه تجهیزات صنعتی و خدمات برای ساخت کارخانه فولاد به ظرفیت یک میلیون و ٥٠٠ هزار تن و به ارزش ٣٥٠ میلیون یورو میان شرکت فولاد بوتیای ایران و  یک شرکت ایتالیایی امضا شد.

همچنین شرکت فولاد بوتیای ایران قرارداد دیگری نیز با شرکت فاتا اسپای ایتالیا برای عرضه تجهیزات و خدمات ساخت نیروگاه ٤٥٠ مگاواتی در استان کرمان به ارزش ٢٣٧ میلیون  یورو امضا کرد.

در نشست امروز فعالان اقتصادی ایران و ایتالیا، یادداشت تفاهمی میان شرکت آی تی وای ایتالیا و شرکت سرمایه گذاری پاتاسای ایران برای همکاری در پروژه‌های فناوری در زمینه های مختلف امضا شد.

همچنین شرکت بل للی گروپ ایتالیا موافقتنامه‌ای با شرکت جهانپارس ایران برای اجرای قراردادهای مهندسی، تامین کالا و ساخت، در بخشهای انرژی و زیربنایی امضا کرد.

۲۵ فروردین ۱۳۹۵ ۱۴:۱۱
تعداد بازدید : ۵۶۱