قیمت بنزین در بازار آسیا بیش از ٢ دلار کاهش یافت

قیمت بنزین در بازار آسیا بیش از ٢ دلار کاهش یافت
عرضه مازاد، قیمت هر بشکه بنزین را در بازار سنگاپور در هفته منتهی به هشتم آوریل (جمعه، ٢٠ فروردین ماه) برای دومین هفته پیاپی کاهش داد.

به گزارش خبرنگار شانا، قیمت هر بشکه بنزین در بازار سنگاپور در هفته منتهی به هشتم آوریل (جمعه، ٢٠ فروردین ماه) با ٢ دلار و ٣٧ سنت کاهش به ٥١ دلار و ٥٠ سنت رسید، کاهش تقاضا برای بنزین از سوی مصرف کنندگان آسیایی، عرضه مازاد این فرآورده نفتی در بازار آسیا، کاهش سودهای پالایشی برای بنزین را در پی داشته است.

به گزارش مدیریت امور اوپک و روابط با مجامع انرژی، قیمت گازوییل در بازار سنگاپور در هفته مورد بررسی با ٢ دلار کاهش  به ٤٣ دلار و ٩ سنت برای هر بشکه رسید.

همچنین قیمت نفت کوره نیز در بازار آسیا به ٢٦ دلار و ٣٧ سنت به ازای هر بشکه رسید که نسبت به هفته گذشته ٩٩ سنت کاهش نشان می دهد؛ ورود چند محموله نفت‌کوره از اروپا و خلیج فارس به بازار سنگاپور، نگرانی دربارۀ کمبود عرضه این فرآورده نفتی در بازار آسیا را کم کرده است.

قیمت بنزین در خلیج مکزیک در هفته مورد بررسی با ٢١ سنت افزایش به ٥٤ دلار و ٥٠ سنت برای هر بشکه رسید، همچنین قیمت بنزین در بازار روتردام نیز نسبت به هفته گذشته ٢ دلار و ٣١ سنت کاهش یافت و به ٦٣ دلار و ٣٠سنت به ازای هر بشکه رسید.

۳۰ فروردین ۱۳۹۵ ۱۳:۲۹
تعداد بازدید : ۶۳۹