دولت طرحهای مهمی در بخش نفت دارد

دولت طرحهای مهمی در بخش نفت دارد
معاون اول رئیس جمهوری با اشاره به این که دولت طرحهای مهمی در بخش آبرسانی، راه آهن، نفت و کشاورزی دارد، گفت: برای سال ٩٥ اولویتهای مهمی در نظر گرفته شده که باید با جدیت پیگیری شود.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری که امروز (دوشنبه، ٣٠ فروردین ماه) به منظور افتتاح و بازدید از چند پروژه صنعتی و عمرانی به استان کرمانشاه سفر کرده است در بدو ورود به فرودگاه شهر کرمانشاه در گفتگو با خبرنگاران گفت: امسال از نظر اقتصادی سال بسیار مهمی است و همانطور که رهبر معظم انقلاب امسال را سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری کردند، دولت نیز مجموعه کارهای اقتصادی مهمی را در دستور کار خود قرار داده است که مهمترین آنها راه‌اندازی تولید کشور، توسعه صادرات و واگذاری طرحهای نیمه تمام به بخش خصوصی است.

وی افزود: تولید داخلی کشور در شرائط رکود تورمی در سالهای گذشته آسیب زیادی دید و امروز همه استانهای کشور آماده شده‌اند که گامهای بزرگی در جهت رونق تولید بردارند.

جهانگیری استان کرمانشاه را از استانهای مهم کشور برشمرد و تصریح کرد: کرمانشاه یکی از استانهای مهم مرزی است که نقش موثری در توسعه صادرات کشور دارد، همه استانداران و مسئولان کشور و بویژه مسئولان استانهای مرزی باید موانع پیش روی صادرات را برطرف کنند.

معاون اول رئیس جمهوری با تاکید بر این که باید طرحهای راکد تولیدی راه‌اندازی شود، گفت: همه مالکان طرحهای راکد باید از هم اکنون پیگیری کنند که این طرحها راه‌اندازی شود و نظام بانکی کشور نیز از آنها حمایت خواهد کرد.

وی با اشاره به این که دولت طرحهای مهمی در بخش آبرسانی، راه آهن، نفت و کشاورزی دارد، افزود: برای سال ٩٥ اولویتهای مهمی در نظر گرفته شده که باید با جدیت پیگیری شود.

شایان یادآوری است که امروز و با حضور معاون اول رئیس جمهوری، سد دایک گیلان غرب و همچنین سد مخزنی تنگ حمام (شهدای گمنام) در استان کرمانشاه به بهره برداری رسید.

۳۰ فروردین ۱۳۹۵ ۱۳:۳۲
تعداد بازدید : ۱,۱۲۶