جایگاه ایران پلاست بالاتر از چاینا پلاست و عرب پلاست است

جایگاه ایران پلاست بالاتر از چاینا پلاست و عرب پلاست است
یک تولیدکننده داخلی صنعت پلاستیک اعلام کرد: قطعا حضور در نمایشگاه ایران پلاست برای تولیدکننده ایرانی اقتصادی تر از حضور در نمایشگاه‌های خارجی همچون عرب پلاست، استانبول پلاست و چاینا پلاست است.

به گزارش ستاد خبری دهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست، امیرحسین نورمحمدی شفیع مدیر فروش و بازاریابی شرکت پلاستیک جم در حاشیه برگزاری دهمین نمایشگاه ایران‌پلاست با اشاره به اینکه این شرکت یکی از تولیدکنندگان پلاستیک‌های رولی و دستکش‌های پلاستیکی با کاربردهای مختلف است، گفت: در سال 94 به دلیل مشکلات شدید اقتصادی، این شرکت نتوانست با ظرفیت کامل، محصولات خود را تولید و روانه بازار کند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شرکت پلاستیک جم یک شرکت تازه کار در بین مابقی رقبا محسوب می‌شود اما سعی کردیم با تنوع محصول، جای خود را در بازار باز کنیم که هم‌اکنون مشتریان خاص خود را نیز داریم.

نورمحمدی با تاکید بر اینکه استقبال از این برند در سال گذشته با توجه به کمبود تولید، چشمگیر بوده است، اظهار کرد: امسال قصد داریم ضمن افزایش تبلیغات محیطی، به دنبال تولید محصولات باکیفیت باشیم تا در این صنعت بتوانیم با شرکت‌های معتبر رقابت کنیم.

مدیر فروش و بازاریابی شرکت پلاستیک جم با اشاره به اینکه سال گذشته فقط 50 درصد ظرفیت تولید به کار گرفته شد که این مشکل به دلیل کمبود خوراک در بازار بود، ادامه داد: اگر مسئولین به دنبال حل مشکلات اقتصادی و مالی سرمایه‌گذاران داخلی باشند و از طرفی بتوان با امنیت بیشتری خوراک مورد نیاز تولیدکنندگان محصولات پایین‌دست پتروشیمی در اختیارشان قرار گیرد، قطعاً سال 95 بازار بهتر از سال 94 خواهد بود و حجم تولید افزایش پیدا خواهد کرد.

این فعال صنایع تکمیلی پتروشیمی در پایان تاکید کرد: اخیراً بحث‌هایی در خصوص خروج خوراک از بورس توسط برخی از مسئولین امر مطرح شده است که این موضوع موجب نگرانی‌هایی برای تولیدکنندگان پایین‌دست محصولات پتروشیمی شده و من به عنوان یک تولیدکننده از دولت تقاضا دارم که این کار را انجام ندهند تا شرایط رقابتی برای خرید مورد نیاز واحدهای پتروشیمی پایین‌دست فراهم باشد.

وی با اظهار رضایت برای حضور در دهمین نمایشگاه ایران پلاست، خاطرنشان کرد: با حضور در نمایشگاه امکان بازاریابی بیشتری برای فروش و صادرات انواع محصولات پلاستیک و پلیمری فراهم شده و قطعا حضور در نمایشگاه ایران پلاست برای تولیدکننده ایرانی اقتصادی تر از حضور در نمایشگاه‌های خارجی همچون عرب پلاست، استانبول پلاست و چاینا پلاست است.

۳۰ فروردین ۱۳۹۵ ۱۳:۳۳
تعداد بازدید : ۶۵۴