نماینده شرکت «ماهلر» آلمان: تصمیم داریم بخشی از محصولاتمان را در ایران تولید کنیم

نماینده شرکت «ماهلر» آلمان: تصمیم داریم بخشی از محصولاتمان را در ایران تولید کنیم
نماینده شرکت «ماهلر» آلمان گفت: ایران ظرفیتهای خوبی برای همکاری دارد و تصمیم داریم بخشی از محصولاتمان را در ایران تولید کنیم.
رالف اشتاوس (Ralph Staus) مدیر فروش شرکت آلمانی ماهلر (MAHLER) یک شرکت سازنده تجهیزات صنعت نفت و گاز در حاشیه یست و یکمین نمایشگاه نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش به خبرنگار شانا گفت: نمایشگاه نفت و گاز ایران فقط نمایشگاهی در این حوزه ها نبود بلکه نمایشگاهی برای صنعت ایران بود.

 وی به احیای روابط شرکت ماهلر با شرکای ایرانی خود اشاره کرد و گفت: مشتریانی حتی از ١٥ تا ٢٠ سال قبل در نمایشگاه امسال به ما رجوع کردند.

اشتاوس افزود: اعمال نفوذ سیستم بانکی آمریکا در گذشته مانع از همکاری شرکت های آلمانی با شرکت های ایرانی بود اما الان وضعیت بهتر شده و برخی بانک های آلمانی کمک به نقل و انتقالات مالی را در دستور کار قرار داده اند.

وی ادامه داد: تعدادی از مهندسین ایرانی برای شرکت ما کار می کنند بسته به شرایط آینده تصمیم داریم برای بهبود توزیع محصولاتمان در منطقه، بخشی از محصولات را در ایران تولید کنیم.

این فعال اقتصادی آلمان گفت: من در سال ٢٠١٠ هم اینجا بودم، شرکت های آلمانی امسال حضور متنوع تر و بیشتری دارند.

وی ابراز امیدواری کرد با بهبود روابط سیاسی ایران با جهان، زمینه ها برای گسترش تجارت تهران-برلین بهتر شود.

نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که از روز پنجشنبه (١٦ اردیبهشت ماه) شروع به فعالیت کرده است، روز یکشنبه (١٩ اردیبهشت ماه) به کار خود پایان داد.  
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۲:۲۸
تعداد بازدید : ۱,۱۷۲