نمایشگاه بین المللی نفت وگاز باکو گشایش یافت

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز خزر با حضور چهار شرکت ایرانی، روز سه شنبه در مرکز دایمی نمایشگاه های اکسپو باکو گشایش یافت.

به گزارش ایرنا ، بیش از300 شرکت داخلی و خارجی از35 کشور جهان آخرین دستاوردهای خود را در زمینه های، اکتشاف، حفاری و تجهیزات نقل و انتقال نفت و گاز در این نمایشگاه در باکو عرضه کرده اند.

'الهام علی اف' رییس جمهور آذربایجان درمراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: حضور گسترده شرکت های خارجی فعال در زمینه های نفت و گاز جهان در این نمایشگاه نشان می دهد که چشم انداز همکاری های بین المللی در این بخش با جمهوری آذربایجان از ظرفیتهای خوبی برخوردار است.

کارخانه سیمان آباده تولید کننده سیمان مخصوص حفاری های نفتی، شرکت نفت پاسارگاد تولید کننده انواع قیر و فرآوردهای آن، شرکت تاپ گروپ تولید کننده لوله های نفت وگاز وشرکت تولیدی مس گریت تولید کننده رنگ های ضد زنگ لوله های نفتی چهار شرکت ایرانی در این نمایشگاه بین المللی هستند.

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز خزر در باکو ، پنجم تا هشتم ژوئن ( 16 تا 19 خردادماه سال جاری ) برپا است و در حاشیه برگزاری این نمایشگاه قرار است چندین میزگرد و کنفرانس بین المللی با حضور متخصصان و کارشناسان کشورهای مختلف جهان برگزار شود.

۱۷ خرداد ۱۳۹۱ ۱۶:۴۲
تعداد بازدید : ۹۴۱