گواهینامه سامانه های مدیریتی HSEQ در گچساران تمدید شد

گواهینامه سامانه های مدیریتی HSEQ در گچساران تمدید شد
شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران موفق به تمدید اعتبار گواهینامه سیستمهای مدیریتی HSEQ شد.

امین محمدی، مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در جلسه پایانی ممیزی مراقبتی از سوی شرکت ثبت و صدور گواهینامه SGS اظهار کرد: فرآیند ممیزی مراقبتی درخردادماه با حضور ممیزان ثبت و صدور گواهینامه SGS در سطح واحدهای ستادی و عملیاتی، مطابق با برنامه ممیزی و در راستای بررسی انطباق سیستمهای استقرار یافته با استانداردهای مدیریتی بین المللی انجام شد.

وی افزود: در ممیزی مراقبتی اخیر گواهینامه سیستمهای مدیریتی شامل سیستم مدیریت کیفیت ISO ٩٠٠١:٢٠٠٨، مدیریت کیفیت صنایع نفت و گاز و پتروشیمی ٢٠١٠ :٢٩٠٠١ISO/TS، مدیریت زیست محیطی ١٤٠٠١:٢٠٠٤ISO ایمنی و بهداشت حرفه ای ٢٠٠٧ : OHSAS١٨٠٠١ و مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست HSE E&P FORUM:١٩٩٤ ممیزی و تمدید اعتبار شد.

به گفته وی، با استقرار سیستمهای مدیریتی، دیدگاه فرایند گرایی، حفاظت از محیط زیست، سلامت شغلی کارکنان و جلب نظر و رضایتمندی ذینفعان در سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داشته و سالانه اهداف سازمان در مسیر بهبود عملکرد فرآیندهای سازمان، تدوین، جاری‌سازی و پایش و تجزیه و تحلیل می شود.

محمدی با اشاره به حجم بالای فرآیند ممیزی مراقبتی و لزوم تهیه تمهیدات لازم و موردنیاز ازجمله حمل و نقل، سیستمهای ارتباطی و خدماتی و برقراری ارتباط با ممیزی شوندگان گفت: درطول ٣ روز ممیزی ٥٧ نفر از کارشناسان فعال درحوزه نگهداشت سیستمهای مدیریت یکپارچه، سامانه های ممیزی را پشتیبانی کرده است و نقشی بسزا در اثربخش بودن ممیزی مراقبتی داشتند.

وی این موفقیت را به همه مدیران، رؤسای اداره ها، کارشناسان و کارکنان توانمند شرکت، تبریک گفت و بر حفظ، نگهداری و ارتقای و سامانه های مدیریتی QHSE تأکیدکرد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در ادامه سخنان خود نیروی انسانی را مهم ترین حلقه و سرمایه سازمانی برشمرد و تلاش برای رضایتمندی کارکنان و بالابردن انگیزه و سطح دانش و آگاهی آنها را از مهمترین عوامل در تحقق اهداف و نیل به تعالی سازمانی برشمرد.

به گزارش روابط عمومی نفت گچساران، وی یادآور شد: تلاش به منظور ارتقاء سیستمهای مدیریتی از جمله سیستم مدیریت کیفیت ISO٩٠٠١:٢٠٠ و محیط زیست ISO١٤٠٠١:٢٠٠٤ از اهدافی است که این شرکت درسرلوحه فعالیت خویش قرارداده و امیداست با تلاش و کوشش همه همکاران درممیزی مراقبتی سال ٩٦ شاهددریافت گواهینامه سامانه های مدیریتی با ویرایش سال ٢٠١٥ باشیم.

۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ۱۰:۴۳
تعداد بازدید : ۴۱۴