سکه ارزان شد/ دلار ۳۴۹۲ تومان

سکه ارزان شد/ دلار ۳۴۹۲ تومان
مدار بازار طلا و ارز که مدتی صعودی بود امروز روند نزولی را طی کرد به‌گونه‌ای که هم‌اکنون هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید یک‌میلیون و ۹۹ هزار تومان و هر دلار ۳۴۹۲ تومان قیمت‌گذاری شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بعد از گذشت چند روز از صعودی بودن مدار بازار طلا و ارز، امروز (یکشنبه) سیر قیمت ها نزولی شده و نسبت به روز گذشته کاهش قیمت در بازار سکه و ارز مشاهده می شود.

نرخ دلار در صرافی‌های خیابان فردوسی نسبت به  روز گذشته کاهش یافته و این صرافی‌ها امروز هر دلار آمریکا را با قیمت 3492 تومان، یورو را با قیمت 3937 تومان، پوند را با قیمت 4763 تومان و درهم امارات را با قیمت 961 تومان به متقاضیان می‌فروشند.

سکه بهار آزادی نیز نسبت به پنجشنبه باز هم گران شده است. سکه‌فروش‌های بازار سبزه‌میدان هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید را با قیمت یک‌میلیون و 99 هزار تومان و سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم را با قیمت یک‌میلیون و 98 هزار تومان فروختند.

همچنین نیم‌سکه بهار آزادی را با قیمت 552هزار  تومان، ربع‌سکه بهار آزادی را با قیمت 293هزار  تومان و سکه یک‌گرمی را با قیمت 190هزار تومان به فروش رساندند.

هر اونس طلا نیز در بازارهای جهانی 1342.9 دلار و هر گرم طلای 18عیار در بازار داخلی 111هزار و 600 تومان قیمت خورد.

۱۳ تیر ۱۳۹۵ ۱۴:۳۶
تعداد بازدید : ۴۴۲