مجلس انتقادی درباره نخستین گزارش برجام نداشته است

مجلس انتقادی درباره نخستین گزارش برجام نداشته است
وزیر امورخارجه درباره انتقادهای برخی نمایندگان به نگارش گزارش نخست وزارت امورخارجه از برجام در مجلس، گفت: انتقادی از طرف مجلس به ما منتقل نشده است.

به گزارش شانا، محمدجواد ظریف، وزیر امورخارجه، امروز (یکشنبه، ٢٧ تیرماه) برای ارائه گزارش از گشایشهای صورت گرفته در برجام، تحولات اخیر در ترکیه و اقدامات تروریستی در نیس فرانسه در جلسه غیرعلنی مجلس حضور یافت.

وی در حاشیه این جلسه درباره ارائه گزارش وزارت امورخارجه از اجرای برجام به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: طبق قانون وزارت امورخارجه گزارشهای خود را درمورد اجرای برجام به این کمیسیون ارائه داده است.

ظریف افزود: در هر دو گزارش همان کاری که از ما خواسته شده بود، انجام شده است.

وزیر امورخارجه درباره انتقادهای برخی نمایندگان به نگارش گزارش نخست وزارت امورخارجه از برجام در مجلس تصریح کرد: انتقادی از طرف مجلس به ما منتقل نشده است.

وی عنوان کرد: این عده از نمایندگان می‌توانند انتقادهای خود را زمانی که مسئولان وزارت امورخارجه به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می‌روند، مطرح کنند، حتما پاسخ خواهیم داد.

شایان یادآوری است که وزارت امورخارجه گزارش دوم خود را از اجرای برجام، روز گذشته به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارحی مجلس ارائه کرد.

۲۷ تیر ۱۳۹۵ ۱۲:۲۵
تعداد بازدید : ۴۹۶