اولویت سازمان صنایع کوچک راه اندازی صنایع پایین دستی پتروشیمی است

اولویت سازمان صنایع کوچک راه اندازی صنایع پایین دستی پتروشیمی است
معاون عمران و محیط زیست سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، گفت: یکی از اولویت های این سازمان در استان هایی مانند ایلام راه اندازی صنایع پایین دستی پتروشیمی است.
به گزارش نیپنا؛ فتحعلی محمدزاده اظهار کرد: توسعه صنعتی در استان های ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی و جنوبی، ضروری است. 
وی ادامه داد: توسعه صنعت تنها راهی است که می توان اشتغال را به شکل پایدار در این مناطق ایجاد کرد. 
محمدزاده افزود: با توجه به محدودیت های منابع آبی کشور یکی از رویکردهای مهم این سازمان در مناطق کمتر توسعه یافته کشور، حرکت به سمت تولید و ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار است.
وی اضافه کرد: برای احداث و راه اندازی صنایع پایین دستی پتروشیمی و صنایع مادر در این مناطق نیاز به حمایت و کمک دستگاه های اجرایی استانی است.
وی یادآور شد: براساس ماده ۳ قانون رفع موانع تولید ،دستگاه های اجرایی مانند وزارت صنعت، معدن و تجارت و راه و شهرسازی موظف شده اند امکانات و خدمات نظیر احداث راه، برق و گاز را تا ورودی شهرک های صنعتی انجام دهند.
معاون عمران و محیط زیست صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، تاکید کرد: مطابق این قانون وزارتخانه ها، دستگاه های اجرایی باید به تکلیف و وظایف خود در این ارتباط عمل کنند. 
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ ۱۰:۴۸
تعداد بازدید : ۴۱۲