تفاهم‌نامه همکاری اتحادیه با بانک سپه

عضو محترم اتحادیه

 

با سلام و احترام؛

پیرو اطلاع‌رسانی شماره 95/143 مورخ 95/05/10 در خصوص امضاء تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین اتحادیه و بانک سپه که به‌منظور استفاده از تسهیلات بانکی انجام‌گرفته است و با توجه به مذاکرات بعمل آمده در جلسه مشترک اتحادیه با مدیران ارشد بانک در تاریخ 95/05/13، موارد مشروحه ذیل جهت اطلاع و بهره‌وری لازم اعلام می‌گردد:

 

-        تسهیلات بانکی در کلیه شعب بانک سپه در سراسر کشور با معرفی‌نامه اتحادیه برابر ضوابط و مقررات و در چارچوب تفاهم‌نامه تنظیمی به اعضاء ارائه خواهد شد. مضافاً اینکه شعبه خالد اسلامبولی (جنب سینما آزادی واقع در خیابان دکتر بهشتی) نیز به علت نزدیکی به اتحادیه به‌عنوان بانک ارائه‌کننده تسهیلات به واحدهای تولیدی و صادراتی فرآورده‌های نفتی تعیین‌شده است.

-        واحد ارزی بانک سپه برای ارائه خدمات به اعضاء اتحادیه اعلام آمادگی نموده است.

-        اعضاء محترم به‌منظور استفاده از تسهیلات بانکی (به صورت ریالی یا ارزی) از قبیل وام، سرمایه در گردش، ساخت و ساز و ... می‌توانند، درخواست خود را به اتحادیه ارسال فرمایند تا به نزدیک‌ترین شعبه به نشانی آن شرکت معرفی شوند.

-        به منظور بهره گیری از تسهیلات بانکی پیشنهاد می گردد تا شرکت هایی که در بانک سپه فاقد حساب می باشند، نسبت به افتتاح حساب در شعب این بانک اقدام نمایند.

-        در راستای تسهیل فرآیند ارائه تسهیلات بانکی، بررسی مشکلات احتمالی و پیگیری درخواست های اعضاء برای دریافت تسهیلات، مقرر گردیده تا کمیته مشترکی با عضویت نمایندگان اتحادیه و بانک تشکیل و جلسات آن به‌طور مرتب برگزار گردد.

-        مفاد تفاهم‌نامه از طریق اداره کل بازاریابی بانک به کلیه شعب ارسال و درخواست بعمل آمده تا نسبت به برقراری و گسترش مراودات بانکی با اتحادیه و شرکت‌های زیرمجموعه آن اهتمام ورزیده و همکاری لازم را با توجه به مفاد آن در حیطه ضوابط معمول نمایند.

 

امید است، اعضاء محترم بتوانند، از امکانات و تسهیلات فراهم‌شده در جهت تأمین سرمایه در گردش، ساخت‌وساز، گشایش اعتبارات اسنادی، صدور انواع ضمانت‌نامه‌ها، خدمات کارگزاری و شرکت صرافی بانک سپه به نحو مطلوب بهره‌گیری نمایند. ضمناً به پیوست تصویر تفاهم‌نامه مذکور جهت مزید اطلاع ایفاد می گردد.

تفاهم نامه اتحادیه با بانک سپهتفاهم نامه اتحادیه با بانک سپه
 

با احترام،

مهدی اسپندیاری

دبیرکل

۲۵ مرداد ۱۳۹۵ ۱۴:۵۶
تعداد بازدید : ۷۶۳