محمد حسن پیوندی: نخبگان جوان، آینده پتروشیمی را می سازند

محمد حسن پیوندی: نخبگان جوان، آینده پتروشیمی را می سازند
محمدحسن پیوندی گفت: آینده صنعت پتروشیمی را نخبگان و مدیران جوان این صنعت می سازندو امیدوارم که صنعت پتروشیمی روزهای خوبی را پیش رو داشته باشد.

به گزارش خبرنگار نیپنا؛ محمدحسن پیوندی در آئین تکریم خود که عصر امروز (16 مرداد) در شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد، با بیان این که باید از حضور نیروهای جوان و نخبگان دانشگاه برای اداره آینده صنعت پتروشیمی بهره جست، گفت: خوشحالم که توانستم در طول دوران خدمتم، از فرصت های پیش آمده، به نحو احسن استفاده کرده و در خدمت این صنعت بزرگ باشم.

وی ضمن قدردانی از تمامی دست اندرکاران صنعت پتروشیمی، اظهار داشت: صنعت پتروشیمی در ایران و خاورمیانه، از جایگاه خاصی برخوردار است؛ چراکه که از ابتدا و از همان روزهای نخست، بزرگان این صنعت، کار زیادی روی آن انجام دادند. به ویژه در برنامه سوم توسعه که وزارت نفت از حضور 3 وزیر، آقایان زنگنه، نعمت زاده و ترکان برخوردار بود که همین امر موجب جهشی جدی در این صنعت شد.

قائم مقام پیشین مدیرعامل سابق شرکت ملی صنایع پتروشیمی اران با اظهار خوشوقتی از این که توانسته است تمام سال های خدمت خویش را در معیت این صنعت باشد، تصریح کرد: اکنون نیز ادامه همان کار را در تاپیکو دنبال خواهم کرد و بسیار خوشحالم که در محلی مثل این شرکت که 70 درصد شستا را در برمی گیرد، برای آموزش جوانان و نخبگان دانشگاهی به کار مشغول شده ام. من پیش از این، با سازمان تأمین اجتماعی نیز مذاکره کرده ام و آنها نیز با این نیروسازی کاملاً موافقت کرده اند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش، با تشکر از مدیران و دست اندرکاران این صنعت، گفت: با این تلاش ها، امیدوارم که صنعت پتروشیمی روزهای خوبی را پیش رو داشته باشد.

پیوندی همچنین با اشاره به جلسه ای با حضور وزیر نفت و معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآوردههای نفتی ، از تخصیص 49 درصد پالایشگاه ستاره خلیج فارس به تاپیکو خبر داد.  

۱۶ مرداد ۱۳۹۵ ۱۷:۰۵
تعداد بازدید : ۹۰۱