انبارهای اطراف مجتمع پتروشیمی بندرامام مشکلی ندارند

انبارهای اطراف مجتمع پتروشیمی بندرامام مشکلی ندارند
مدیرعامل شرکت بسپاران از شرکتهای تابعه پتروشیمی بندرامام اطمینان داد، در انبارهای اطراف مجتمع پتروشیمی بندرامام مشکلی وجود ندارد و جای نگرانی نیست.

حسن نشان زاده در گفتگو با خبرنگار اعزامی شانا به ماهشهر با تشریح حادثه آتش سوزی انبار لاستیک مصنوعی مجتمع پتروشیمی امام با اشاره به این که، این حادثه کمی بعد از ساعت ٥ عصر دیروز (شنبه،١٦ مردادماه) آغاز شد، افزود: آتش این مجتمع از بیرون واحد که محصولات چیدمان شده بود آغاز شد که خوشبختانه با درایت همکاران ایمنی و تیم پشتیبانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی مدیریت شد و از سرایت آن به مخازن و سایر خطوط جلوگیری شد.

وی با بیان این که آتش اکنون در حال اطفاء است و تا ساعات آینده بطور کامل خاموش می شود، افزود: پس از خاموش شدن آتش، عملیات لکه گیری از سوی همکاران ما انجام می شود.

این مدیر پتروشیمی بندر امام با اعلام این که سوختن لاستیک متفاوت از هیدروکربور و همراه با دود شدید است، تصریح کرد: این امر ممکن است سبب نگرانی، استرس در جامعه پیرامون شده باشد که اعلام میدارم جای نگرانی ندارد.

پتروشیمی بندرامام یکی از مجتمع‌های پتروشیمی واقع در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی است. محصولات تولیدی این مجتمع شامل اتان، پروپان، بوتان، پنتان، اتیلن، بنزین پیرولیز، نفت کوره، بنزن، زایلن‌ها، رافینت، آروماتیک‌های سنگین و پارازایلین است و با داشتن ظرفیت بالای تولید، نخستین تولیدکننده محصولات پتروشیمی ایران است.

۱۷ مرداد ۱۳۹۵ ۰۸:۵۷
تعداد بازدید : ۳۸۸