انتصاب فرمانده ارشد HSE، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

انتصاب فرمانده ارشد HSE، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی
با حکمی مشترک از سوی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور و قائم مقام وزیر و رئیس کمیته پدافندغیرعامل وزارت نفت، امید شهیدی نیا، «فرمانده ارشد HSE ، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران» منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی شد.

به گزارش نیپنا به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، مدیرعامل این سازمان طی حکمی به عنوان فرمانده ارشد HSE ، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران» منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی منصوب شد.

در متن این حکم آماده است: با عنایت به حیاتی و استراتژیک بودن منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و ضرورت ایجاد هماهنگی های موثر و منطقه ای جهت استفاده بهینه از امکانات و تسهیلات موجود در سطح منطقه به منظور رعایت الزامات HSE و پدافند غیرعامل و همچنین مدیریت بحران ناشی از عوامل طبیعی و انسان ساخت، این تصدی صورت گرفته است.

در ادامه این حکم، یازده بند مربوط به شرح وظایف فرمانده ارشد مناطق حیاتی وزارت نفت آمده و از شهیدی نیا خواسته شده تا با بهره گیری از توان فنی و پشتیبانی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، ضمن برقراری تعاملات موثر و سازنده با سازمانهای لشگری و کشوری، در راهبرد و اجرای ماموریت های محوله در چارچوب سیاستهای کلان HSE ، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران اقدام نماید.

شهیدی نیا تاکنون فرمانده ستاد مدیریت بحران این منطقه ی مهم وزارت نفت بوده است.

۶ شهریور ۱۳۹۵ ۱۶:۳۱
تعداد بازدید : ۴۰۵