هفته‌نامه "تجارت فردا" منتشر شد

هفته‌نامه "تجارت فردا" منتشر شد
نخستین شماره هفته‌نامه "تجارت فردا" به سردبیری محمد طاهری در ۱۳۲ صفحه امروز منتشر شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، این هفته‌نامه قصد دارد هر هفته وقایع اقتصادی ایران و جهان را تحلیل و تفسیر کند، گزارش‌های جامعی از بازار جهانی در معرض دید خوانندگان قرار دهد و در نهایت، با رویکرد اقتصاد سیاسی، اثر سیاست‌های اقتصادی دولت بر کسب و کار فعالان اقتصادی را ارزیابی کند.

علیرضا بختیاری مدیرمسئول هفته‌نامه تجارت فردا در تشریح دلایل انتشار این نشریه می‌گوید: تجارت فردا، با هدف پر کردن خلأ تحلیل اقتصادی در عرصه‌های مختلف اقتصاد منتشر می‌شود و تلاش گردانندگان نشریه معطوف به آینده‌نگری بازارها و کندوکاو در فرصت‌های کسب وکار است.

وی افزود: تجارت فردا نشریه‌ای مثبت نگر است و تلاش می‌کند حتی در تنگناهای اقتصادی به دنبال فرصت‌های کسب‌وکار و افزایش سود و بازدهی فعالیت‌‌های آحاد اقتصادی باشد.

همچنین در مطلبی با عنوان "گزارش یک انتشار"که به قلم محمد طاهری سردبیر این نشریه نگارش شده، آمده است: ما به دنبال این هستیم تا تصویری نزدیک به واقعیت از رویدادهای اقتصادی ارائه کنیم وسعی می‌کنیم نقش واسطه‌ای و ارتباطی میان کارشناسان و تحلیلگران و عموم فعالان اقتصادی ایفا کنیم.

به نوشته سردبیر نشریه، تجارت فردا سعی می‌کند به پرسش‌های تخصصی در زمینه آینده بازارها، اثر رفتارهای سیاست‌گذار بر فعالیت‌های اقتصادی و تاثیر برنامه‌ریزی‌های اقتصادی بر آینده کسب و کار پاسخ دهد.

نخستین شماره نشریه تجارت فردا در ۱۳۲صفحه و با قیمت ۴۰۰۰ تومان از امروز روی خط توزیع قرار گرفته و در دسترس علاقه‌مندان است.

۱۸ تیر ۱۳۹۱ ۱۵:۴۳
تعداد بازدید : ۱,۰۷۰