کیفیت پایدار، شرط اصلی تولید و صدور محصولات پتروشیمی است

کیفیت پایدار، شرط اصلی تولید و صدور محصولات پتروشیمی است
صادرات محصولات متنوع تولید شده از سوی مجتمع های پتروشیمی کشور با بالاترین کیفیت در بازارهای جهانی در حال انجام است.
مدیرکنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی در گفتگو با خبرنگار نیپنا اظهار کرد: افزایش ظرفیت تولید محصولات پتروشیمی کشورمان تحولی مثبت را در روند عرضه داخلی و نیز صادرات به دنبال داشته است و باید بر این نکته تاکید کرد که صادرات به مقاصد صادراتی با توجه به برنامه ریزی های انجام شده درحال انجام است.
علی محمد بساق زاده افزود: امروز صنعت پتروشیمی ایران با بهره گیری از دانش و فناوری های نوین جهان و با تکیه بر کارشناسان خبره خود مسیر توسعه را با شتاب می پیماید و تا پایان برنامه ششم توسعه، ایران به یک قدرت بزرگ پتروشیمی در سطح منطقه و جهان تبدیل خواهد شد.
وی با اشاره به به لزوم عرضه محصولات با کیفیت پایدار، افزود: مجتمع های پتروشیمی باید کیفیت محصولات مختلف خود را برای حضور در بازارهای بین المللی بیش از پیش ارتقا دهند و با تغییر معیارها و افزایش سطح کیفی تولیدات می توانند افزون بر تامین نیاز داخل، در بسیاری از بازارهای جهانی نیز حضوری گسترده ترداشته باشند.
عضو هئیت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی ادامه داد: رقابت سالم و انتقال دانش فنی همگام با همدلی و همکاری می تواند میان مجتمع های پتروشیمی همگرایی را محقق کند که پیامد آن حضور قدرتمند در بازارهای بین المللی خواهد بود.
وی تصریح کرد: باید برای حضور قوی در بازارهای خارجی دقت در ساخت و کیفیت تجهیزات و محصولات ساخته شده از سوی سازندگان ایرانی بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد و انتظار داریم شرکتهای فعال در صنعت پتروشیمی به سوی افزایش سطح کمی و کیفی محصولات خود با جدیت حرکت کنند.
بساق زاده توسعه متوازن صنعت پتروشیمی را افزون بر منابع مالی جدید نیازمند دسترسی به فناوری های مورد نیاز دانست و یادآور شد: دوره پساتحریم فرصت استفاده از فناوری های روز جهان در داخل را فراهم آورده است.
۱۱ مهر ۱۳۹۵ ۱۰:۳۵
تعداد بازدید : ۴۱۷