شرایط واگذاری سهام پتروشیمی دماوند از طریق فرابورس تصویب شد

قیمت پایه و شرایط واگذاری ١٠٠ درصد سهام شرکت پتروشیمی دماوند برای واگذاری از طریق فرابورس در جلسه هیئت عالی واگذاری بررسی و تصویب شد.

به گزارش شانا به نقل از وزارت امور اقتصادی و دارایی، در این جلسه در باره قیمت و شرایط واگذاری شرکت‌های حوزه وزارت نیرو، نفت و صنعت و معدن و تجارت بحث و بررسی شد که سرانجام قیمت پایه و شرایط واگذاری ١٠٠ درصد سهام شرکت پتروشیمی دماوند برای واگذاری از طریق فرابورس و قیمت ١٠ درصد سهام شرکت پتروشیمی شهید تندگویان به منظور واگذاری بابت طرح توزیع سهام عدالت، تصویب شد.

بر اساس این گزارش بررسی و تصویب قیمت پایه و شرایط واگذاری ٣٦,١٨ درصد سهام شرکت مقره سازی ایران، ٣١ درصد شرکت بهره برداری از کانال‌های آبیاری و زهکشی میناب رود و ١٩.٥٢ درصد سهام شرکت بیمه آسیا از سوی اعضای این هیئت اظهار نظر شد.

موضوع‌هایی همچون تصویب قیمت پایه و شرایط واگذاری ٣٠ درصد سهام شرکت گسترش ایلیا صنعت شفق، ١٠٠ درصد سهام شرکت نوسازی صنایع ایران و ٠١,٥ درصد سهام شرکت سرمایه گذاری رنا به ترتیب جهت واگذاری از طریق مزایده، فرابورس و بورس از دیگر موارد دستور جلسه هیئت عالی واگذاری بود.

جلسه هیئت عالی واگذاری دیروز (دوشنبه، ١٠ آبان‎ماه) با حضور وزیران امور اقتصادی و دارایی و دادگستری، نمایندگان مجلس، رئیس سازمان خصوصی سازی و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

۱۱ آبان ۱۳۹۵ ۱۱:۵۹
تعداد بازدید : ۳۹۷