آمادگی شرکت ملی نفتکش برای ارائه خدمات آموزشی دریایی

آمادگی شرکت ملی نفتکش برای ارائه خدمات آموزشی دریایی
مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران از آمادگی این شرکت به ارائه خدمات آموزشی تخصصی دریایی به شرکت‎های فعال در این حوزه خبر داد.

به گزارش شانا، سیروس کیان ارثی در جریان بازدید از واحدهای مختلف مرکز آموزش تخصص‎های دریایی محمودآباد، با حضور در جمع مسؤلان، اساتید و کارکنان این مرکز گفت: در دنیای امروز توجه به آموزش کلید موفقیت شرکت‎ها و بنگاه‎های تجاری محسوب می‎شود.

وی، آموزش را از اولویت‎های شرکت ملی نفتکش ایران دانست و افزود: به منظور توانمند‎سازی بیشتر شرکت در حوزه‎های مختلف عملیاتی و ستادی، طرح جامع آموزش تصویب و اجرایی شده است.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی نفتکش ایران به پیشینه و جایگاه مرکز آموزش تخصص‎های دریایی محمودآباد در تربیت و آموزش نیروی دریانورد مورد نیاز ناوگان نفتکش کشور اشاره کرد و افزود: در راستای تقویت و توانمندسازی مرکزمحمود آباد، روزآمد کردن تجهیزات آموزشی این مرکز در هیئت مدیره شرکت ملی نفتکش مورد تصویب قرار گرفته است.

وی با اشاره به لزوم ارتقاء فرایند آموزش در مرکز آموزش تخصص‎های دریایی محمودآباد، نیازسنجی مجدد و تطبیق دوره‎های آموزشی این مرکز متناسب با نیازمندی‎های روز ناوگان نفتکش کشور را نیز مورد تاکید قرار داد.

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران در پایان خواستار توجه بیشتر به ارتقاء سطح دانش، مهارتها و توانایی کارکنان دریایی و خشکی این شرکت شد.

مرکز آموزش تخصص‎های دریایی محمودآباد در سال ١٣٦٢ از سوی شرکت ملی نفتکش ایران با هدف تربیت و آموزش نیروی دریانورد مورد نیاز ناوگان این شرکت تاسیس شد.

۱۹ آبان ۱۳۹۵ ۱۰:۲۷
تعداد بازدید : ۴۶۰