خجسته مهر بعنوان رئیس ستاد مرکزی اجرای سیاست های اصل 44 در وزارت نفت منصوب شد

خجسته مهر بعنوان رئیس ستاد مرکزی اجرای سیاست های اصل 44 در وزارت نفت منصوب شد
وزیر نفت در حکمی مهندس محسن خجسته مهر، معاون وزیر نفت در برنامه ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری را به سمت رئیس ستاد مرکزی اجرای سیاست های اصل 44 قانون اساسی در وزارت نفت منصوب کرد.

به گزارش نفت نیوز، متن حکم مهندس رستم قاسمی خطاب به خجسته مهر به این شرح است: به منظور فراهم آوردن زمینه اجرایی سیاست های کلی اصل چهل و چهارم «44» قانون اساسی، موضوع ابلاغیه مورخ 11/04/1385 مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و راهبری و نظارت بر حسن اجرای قانون اجرای سیاست های کلی اصل چهل و چهارم «44» قانون اساسی، از تاریخ صدور این حکم جنابعالی را به سمت «رئیس ستاد مرکزی اجرای سیاست های اصل چهل و چهارم «44» قانون اساسی در وزارت نفت» منصوب می نمایم.

عمده وظایف این ستاد عبارت خواهد بود از:
- بازنگری در احصاء و طبقه بندی واحدهای مشمول واگذاری در گروه های ماده «2» قانون مذکور
- جمع آوری و تنظیم اطلاعات شناسنامه ای و مالی مربوط به این واحدها
- تدوین و ارائه روش های واگذاری شرکتهای وابسته به صنعت نفت بر اساس حفظ زنجیره ارزش و سایر مقتضیات این صنعت
- ارائه پیشنهادات اصولی و تعامل سازنده با ارگان های ذیربط از جمله هیئت واگذاری و سازمان خصوصی سازی
- پیشنهاد راهکارهای مناسب برای تطبیق شرایط واحدهای قابل واگذاری و فراهم نمودن الزامات قانونی برای آماده سازی شرکتهای مشمول قانون

لازم است در راستای انجام مطلوب وظایف محوله از همه امکانات و اطلاعات قابل استفاده موجود در شرکت ها و ستادهای فرعی تشکیل شده در شرکت های مادر تخصصی بهره گیری نمایید. شرکت های تحت پوشش موظفند حسب نظر ستاد مرکزی، گزارشات لازم را تهیه و در اختیار قرار دهند.

۲۵ تیر ۱۳۹۱ ۲۳:۴۱
تعداد بازدید : ۱,۱۱۷