برگزاری دوره های آموزشی فرآورده های نفتی

برگزاری دوره های آموزشی فرآورده های نفتی

اعضای محترم اتحادیه

باسلام و احترام،

پیرو اطلاع‌رسانی قبلی در مورد تشکیل دوره‌های آموزشی فرآورده‌های نفتی که به‌منظور ارتقای سطح دانش و آگاهی و افزایش مهارت‌های حرفه‌ای شرکت‌های عضو در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی برگزار می‌گردد و همچنین استقبال اعضای محترم برای حضور در این دوره‌ها، به اطلاع می‌رساند،بر اساس هماهنگی انجام‌گرفته با شرکت مشاوران نفت آزمای ایرانیان دوره‌های مشروحه ذیل در بهمن‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد:

الف) عناوین دوره‌ها

عنوان دوره

ساعت

زمان برگزاری

آشنایی با آزمون فرآورده‌های نفتی صادراتی

12:30-8:30

دوشنبه مورخ 95/11/11

هیدروکربن‌های سبک و سنگین

12:30-8:30

دوشنبه مورخ  95/11/18

 

ب) هزینه دوره‌ها

* هزینه دوره آموزشی "آشنایی با آزمون فرآورده‌های نفتی صادراتی"به ازای هر نفر شرکت‌کننده 3/150/000 ریال می‌باشد که با احتساب 20% تخفیف برای اعضای اتحادیه معادل 2/520/000 ریال تعیین می‌گردد.

*هزینه دوره آموزشی " هیدروکربن‌های سبک و سنگین" به ازای هر نفر  شرکت کننده 3/000/000 ریال می‌باشد که با احتساب 20% تخفیف برای اعضای اتحادیه معادل 2/400/000 ریال تعیین می‌گردد.

ج) نحوه ثبت نام و پرداخت

شرکت‌های عضو که علاقه‌مند به حضور در هر یک از دوره‌های فوق الذکر می باشند لازمست:

1-اسامی شرکت کنندگان برای دوره ها را به تفکیک در قالب لیست پیوست درج نموده و تا تاریخ 95/10/30 به دبیرخانه اتحادیه ارسال فرمایید.

2-هزینه هر دوره را با در نظر گرفتن تعداد شرکت کنندگان به شماره حسابی که متعاقباً اعلام خواهد شد، واریز نموده و فیش آنرا یکهفته قبل از برگزاری دوره به اتحادیه ارسال فرمایید.

د) محل برگزاری

محل برگزاری دوره آموزشی بستگی به تعداد شرکت کنددگان (بالای ده نفر در محل دبیرخانه اتحادیه) و کمتر از ده نفر در شرکت مشاوران نفت آزمای ایرانیان برگزار خواهد شد.

UntitledUntitled

 

با احترام،

مهدی اسپندیاری

دبیرکل

۸ دی ۱۳۹۵ ۱۰:۰۰
تعداد بازدید : ۱,۰۵۸