حضور موفقیت آمیز پتروشیمی های ایرانی در عرب پلاست ۲۰۱۷

حضور موفقیت آمیز پتروشیمی های ایرانی در عرب پلاست ۲۰۱۷
پتروتحلیل- سیزدهمین نمایشگاه بین المللی پلاستیک، پتروشیمی، بسته بندی و محصولات پلاستیکی «عرب پلاست» که یکی از مهم ترین رویدادهای صنعت گسترده ی پلاستیک در دنیا است با موفقیت در تاریخ ۱۹ تا ۲۱ دی ماه سال ۹۵ برگزار شد.

به گزارش «پتروتحلیل»، در این نمایشگاه  ۹۷۲ شرکت کننده از ۳۹ کشور حضور داشتند، همچنین این رویداد بزرگ صنعت پلاستیک دنیا شاهد حضور  ۹۱٫۰۸۰ بازدیدکننده از ۱۲۳ کشور و مشتریان محصولات پتروشیمیایی بود.

براساس این گزارش،  پتانسیل بالای این نمایشگاه به عنوان بازار هدف به خصوص برای مجموعه های ایرانی سبب شد تا شاهد حضور چشمگیر پتروشیمی های کشورمان در قالب پاویون قدرتمند ایران باشیم.

به این ترتیب شرکت بین المللی بیوتی اسکای به عنوان نماینده رسمی و انحصاری این رویداد بزرگ در ایران، همچنین مجری پاویون ایران با تشکر از حضور ارزشمند شرکت های پتروشیمی و پلاستیک در این نمایشگاه بین المللی از جمله: هلدینگ خلیج فارس، پتروشیمی شازند، شرکت بازرگانی پتروشیمی ،پتروشیمی تبریز ،پتروشیمی امیر کبیر ،پتروشیمی غدیر،پتروشیمی فارابی قدردانی خود را از همکاری آنها در برگزاری قدرتمند پاویون ایران ابراز می کند.

براساس این گزارش، با توجه به کیفیت بالای غرفه های ایرانی در این نمایشگاه و پس از ارزیابی های انجام شده توسط برپاکنندگان، برخی از غرفه های شرکت های ایرانی حاضر در نمایشگاه عرب پلاست ۲۰۱۷ منتخب و در همین ارتباط تقدیرنامه و تندیس غرفه برتر به مدیرعامل شرکت اعطاء شد.

به این ترتیب هلدینگ خلیج فارس در نمایشگاه بین المللی پلاستیک، پتروشیمی، بسته بندی و محصولات پلاستیکی «عرب پلاست» به عنوان غرفه برتر نمایشگاه شناخته شد و پتروشیمی امیرکبیر نیز عنوان غرفه برتر پاویون ایران را به خود اختصاص داد.

شرکت بیوتی اسکای ابراز امیدواری می کند؛ در دوره بعدی نمایشگاه عرب پلاست و سایر نمایشگاه های بین المللی همچون چاینا پلاست ،ویتنام پلاست ، پلاستیویژن و میلان پلاست بتوانیم سهم بیشتری از بازارهای جهانی را به مجموعه های ایران اختصاص دهیم و حضور فعالانه ایران را در بازار جهانی تثبیت کنیم.

۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ۱۳:۳۷
تعداد بازدید : ۴۶۶