مصوبات مجمع عمومی عادی سالیانه اتحادیه 1396

عضو محترم اتحادیه

 

با سلام و احترام؛

پیرو اطلاع‌رسانی‌های قبلی در مورد برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه اتحادیه، بدینوسیله اعلام می‌دارد، مجمع مذکور طبق برنامه تنظیمی در روز سه‌شنبه مورخ 96/04/13 با حضور 202 عضو اتحادیه، نماینده محترم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و پس از تشکیل هیئت‌رئیسه مجمع (آقای سید حمید حسینی به سمت رئیس، آقای فرزان گلچین و آقای محمدحسن دیده‌ور به سمت ناظر و خانم محبوبه آشوری به سمت منشی) در محل باشگاه فرمانیه برگزار شد.

در این رابطه، لازم می‌دانم، با توجه به حضور فعال و مؤثر اعضاء محترم در جلسه مجمع که نشان‌دهنده روحیه تعاون و همبستگی صنفی ایشان می‌باشد، مراتب سپاسگزاری و قدردانی خود را نسبت به همکاری و مشارکت مطلوب اعضاء محترم اعلام نمایم.

 

در ادامه مصوبات این مجمع به‌قرار زیر اعلام می‌گردد:

-     روزنامه فرصت امروز به‌عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی‌های اتحادیه تعیین شد.

-    پیشنهاد افزایش حق عضویت سالیانه به میزان 15% درصد مطرح و بر اساس رأی‌گیری بعمل آمده با اکثریت آرا با این پیشنهاد موافقت گردید.

-     مجمع پس از استماع گزارش‌های هیئت‌مدیره و استماع نظرها و دیدگاه‌های مخالفین و موافقین و طرح سؤالات از سوی اعضاء و ارائه پاسخ لازم از سوی هیئت‌مدیره، گزارش عملکرد اجرایی و مالی هیئت‌مدیره و تراز منتهی به 30 اسفندماه سال 1395 و بودجه سال 1396 را تصویب کرد.

-     موضوع شرکت‌هایی که حق عضویت سال‌های گذشته را پرداخت ننموده‌اند، مطرح و مجمع به‌اتفاق آرا تصمیم‌گیری در مورد شرکت‌های موصوف را به هیئت‌مدیره جدید تفویض نمود.

-     با رأی‌گیری به‌عمل‌آمده به‌صورت کتبی آقایان عباسعلی اسلامی، حسین منیری، احمد ابوترابی گاه، سید ابوالقاسم هاشمی، احسان باقریان شامیر، سعید رفیعی فر و وحید شیخی به‌عنوان اعضاء اصلی هیئت‌مدیره و آقایان احمد صرامی فروشانی و حسن تاجیک خاوه به‌عنوان اعضاء علی‌البدل هیئت‌مدیره برای مدت دو سال انتخاب شدند.

-     همچنین آقای سید سعید آقایی راد به سمت بازرس اصلی و آقای علیرضا وطن‌دوست به سمت بازرس علی‌البدل برای مدت یک سال انتخاب شدند.

با احترام،

مهدی اسپندیاری

دبیرکل

۱۷ تیر ۱۳۹۶ ۱۱:۳۷
تعداد بازدید : ۷۱۱