سمینار بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت نفت برگزار می‌شود

سمینار بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت نفت برگزار می‌شود
سمینار بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی و با هدف آشنایی طرف خارجی با نیازها و انتظارات سرمایه گذاری در ایران و نیز آشنایی متقاضیان با الزام‌های سرمایه گذاران، امروز در اتاق بازرگانی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش شانا، سمینار بررسی راهکارها و چالش‌های جذب سرمایه خارجی، امروز (دوشنبه، ۱۹ تیرماه) با حضور شرکت انگلیسی Frontier Exchange، برگزار کننده نشست‌های سالانه بین‌المللی سرمایه گذاری در لندن و نیز شرکت مشاوره‌ای Adam Smith International در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران برگزار می‌شود.

هدف از این سمینار که برای بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی برگزار می‌شود، آشنایی طرف خارجی با نیازها و انتظارات سرمایه گذاری در ایران و نیز آشنایی متقاضیان با الزام‌های سرمایه گذاران است.

بررسی فرصت‌های سرمایه گذاری خارجی در ایران، طرح‌های توسعه‌ای با سطح نگهداشت حوزه‌های نفت، گاز، پالایش، پتروشیمی و طرح‌های وابسته، امکان تهیه و بهبود طرح‌های اقتصادی و پروژه‌ها، گزارش‌های سالیانه، رتبه بندی اعتباری، گزارش‌های ساختار حقوقی و شرکتی و آموزش نحوه ارائه و ایجاد ارتباط اولیه با سرمایه‌داران از اهداف برگزاری این سمینار است.

به غیر از شرکت‌های انگلیسی، از سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران و کمیسیون سرمایه گذاری، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران نیز در این سمینار حضور دارند.

۱۹ تیر ۱۳۹۶ ۱۰:۵۵
تعداد بازدید : ۴۴۷