قانون تجارت، حمل‌و‌نقل بین‌المللی و اینکوترمز 2010

مرکز آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران دو دوره آموزشی در مورد قانون تجارت و حمل‌و‌نقل بین‌المللی و اینکوترمز 2010 برگزار می‌کند.

مرکز آموزش اتاق بازرگانی تهران در راستای برنامه‌های آموزشی خود برای اعضای اتاق تهران و فعالان اقتصادی بخش خصوصی دو دوره آموزشی با عناوین «آشنایی با قانون تجارت» و «حمل‌ونقل بین‌المللی و اینکوترمز 2010» برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس به نقل از روابط عمومی اتاق تهران، مدت دوره آموزشی حمل‌ونقل بین‌المللی و اینکوترمز2010 معادل 16 ساعت آموزشی است. این دوره طی دو هفته و در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه به صورت جلسات چهار ساعته برپا می‌شود. نخستین جلسه این دوره آموزشی نیز روز سه‌شنبه 14 شهریور ماه سال جاری تشکیل می‌شود.

مخاطبان این دوره آموزشی فعالان حوزه صادرات و واردات کالا، کارگزاران گمرکی، مدیران دپارتمان بازرگانی و تدارکات خارجی شرکت‌ها و کارشناسان شرکت‌های حمل‌و‌نقلی هستند که طی این مدت با انواع روش‌های حمل‌ونقل بین‌المللی و اسناد مربوط به این بخش، مسوولیت‌ حمل‌کننده در قبال صاحبان کالا، کنوانسیون‌های حمل‌ونقل بین‌المللی، اینکوترمز 2010 و موادی از قانون امور گمرکی آشنا می‌شوند.

تدریس در این دوره نیز برعهده اشرف تقی‌زاده است که فارغ‌التحصیل رشته حمل‌ونقل بین‌المللی است و نزدیک به دو دهه در این حوزه به عنوان مدرس، مشاور و مدیر فعالیت داشته است.

 

دوره آموزشی آشنایی با قانون تجارت

این دوره نیز به مدت 16 ساعت و در چهار جلسه چهار ساعته برگزار می‌شود. اولین جلسه آن روز یکشنبه 19 شهریور ما برپا می‌شود و ساعات و روزهای برگزاری آن یکشنبه و دوشنبه از ساعت 16 تا 20 است.

با توجه به ضروری بودن آشنایی با قانون تجارت برای تمامی فعالان بخش خصوصی، مخاطبان این دوره آموزشی تمامی صاحبان کسب‌وکار و مدیران و کارشناسان بنگاه‌های اقتصادی هستند که با سرفصل‌هایی چون تنظیم روابط تجاری در قالب قرارداد حقوقی، توسعه و ارتقا کسب‌وکار، قانون چک و چگونگی کیفری شدن آن، آشنایی با پولشویی و شیوه‌های نوین کلاهبرداری و مراقبت در برابر آن و مسایل مهم حوزه تجارت آشنا می‌شوند. مدرس این دوره آموزشی مسعود منشدی است.

این دو دوره آموزشی در محل ساختمان شماره 2 اتاق تهران، مرکز آموزش، برگزار می‌شود و به افرادی که با موفقیت آن را به پایان برسانند، گواهینامه معتبر اعطا می‌شود. علاقمندان به حضور می‌توانند فرم ثبت‌نام را دریافت و پس از تکمیل، آن را به نمابر 88107762 یا ایمیل edu@tccim.ir ارسال کنند.

هم‌چنین علاقمندان به حضور در این دو دوره آموزشی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 88107723 و 88107732 تماس بگیرند.

 

دریافت فرم ثبت‌نام دوره آموزشی حمل‌ونقل بین‌المللی و اینکوترمز 2010

دریافت فرم ثبت‌نام دوره آموزشی آشنایی با قانون تجارت

۱ شهریور ۱۳۹۶ ۱۱:۵۳
تعداد بازدید : ۴۶۹