قابل توجه اعضاء محترم : برگزاری پنجمین همایش سالانه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی ایران

قابل توجه اعضاء محترم :  برگزاری پنجمین همایش سالانه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی ایران
این اتحادیه در نظر دارد با توجه به تجربیات مفید حاصله در برپایی همایش سالانه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی ایران این مراسم را برای بار پنجم در سطحی وسیع تر نسبت به مراسم قبلی و با محوریت "تاثیر هدفمند کردن یارانه ها در صادرات فرآورده‌های صنعتی پایه نفتی" برگزار نماید.


اطلاعیه شماره 1

 عضو محترم اتحادیه

با سلام

احتراماً به اطلاع می رساند این اتحادیه در نظر دارد با توجه به تجربیات مفید حاصله در برپایی همایش سالانه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی ایران این مراسم را برای بار پنجم در سطحی وسیع تر نسبت به مراسم قبلی و با محوریت "تاثیر هدفمند کردن یارانه ها درصادرات فرآورده‌های صنعتی پایه نفتی" در تاریخ 89/11/27 با حضور وزراء و وکلای مجلس، سازمان ها، شرکت ها و تشکل های مرتبط در محلباشگاه شماره یک شرکت ملی نفت ایران به نشانی خیابان شریعتی،‌ بالاتر از سید خندان، بلوار مجتبایی، کوچه لاهیجان غربی، نبش خیابان قهرمان، شماره9 برگزار نماید.

لذا از اعضای علاقمند جهت همکاری و مشارکت با این اتحادیه در امر برگزاری همایش مذکور دعوت بعمل می آید. خواهشمند است، در صورت تمایل به پذیرش اسپانسری همایش مراتب آمادگی خود را حداکثر ظرف مدت یک هفته آینده کتباً به دبیرخانه اعلام فرمایند.


اطلاعیه شماره 2

عضو محترم اتحادیه

احتراما با توجه به برگزاری پنجمین همایش سالانه اتحادیه با محور « تاثیر هدفمند کردن یارانه ها در صادرات فرآورده های صنعتی پایه نفتی » که با حضور مقامات و صاحبنظران دولتی و خصوصی و اعضای محترم اتحادیه در 27 بهمن ماه سالجاری در تهران برگزار می شود،‌ خواهشمند است اسامی دو نفر از مدیران ارشد را برای حضور در برنامه های همایش حداکثر تا 10 بهمن ماه کتبا به دبیرخانه اجرایی همایش معرفی نموده تا مراحل صدور کارت ایشان صورت پذیرد.

در صورت علاقمندی به حضور دیگر مدیران یا کارشناسان در همایش یا کارگاه های تخصصی نیاز به ثبت نام می باشد.

letterنامه رئیس محترم هیات مدیره جناب آقای دکتر حسینی در خصوص همایش

kargah hamayeshکارگاه های همایش اتحادیه

۲۹ دی ۱۳۸۹ ۱۳:۰۷
اتحادیه |
تعداد بازدید : ۱,۲۴۷