شرایط شرکت در انتخابات اتاق بازرگانی

انتخابات هفتمین دوره هیات های نمایندگان اتاق های بازرگانی و صنایع و معادن سراسر کشور

همـکار ارجمنـد و گـرامـی

 با سلام و درود فراوان 

 

احتراماً به استحضار می رساند انتخابات هفتمین دوره هیات های نمایندگان اتاق های بازرگانی و صنایع و معادن سراسر کشور از ساعت 8 الی 18 روز چهارشنبه چهارم اسفند ماه در محل اتاق ها برگزار خواهد شد.

 بدین وسیله از اعضاء محترم اتحادیه اعم از حقیقی و حقوقی که دارای شرایط ذیل بوده و داوطلب عضویت در هیات نمایندگان اتاق های بازرگانی و صنایع و معادن می باشند درخواست می گردد از ساعت 8:30 روز شنبه مورخ 25/10/1389 تا ساعت 16:30 روز چهار شنبه 4/11/1389 جهت دریافت و تکمیل فرم داوطلبی با در داشتن اصل و تصویر کارت عضویت معتبر اتاق و 2 قطعه عکس 4×3 در تهران به دبیرخانه انجمن نظارت بر انتخابات اتاق های بازرگانی و صنایع و معادن ایران مستقر در تهران خیابان طالقانی شماره 175 طبقه پنجم ساختمان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران و شهرستانها به دبیرخانه هیات نظارت بر انتخابات مستقر در اتاق محل مراجعه فرمایند.

نکات مهم :

·        فرم ثبت نام باید بوسیله شخص داوطلب در هیات نمایندگان در محل دبیرخانه تکمیل و به همراه مدارک به دبیرخانه مربوطه تسلیم و رسید دریافت گردد.

·        اشخاص حقوقی دارنده کارت عضویت اتاق می توانند با تصویب هیات مدیره خود به جای فردی که کارت به نام او صادر شده است یکی از اعضای هیات مدیره را جهت عضویت در هیات نمایندگان اتاق مربوطه معرفی نمایند.

·        داوطلب موظف است به هنگام مراجعه برای ثب نام مدارک زیر را ارائه نماید:

1. تصویر روزنامه رسمی آخرین تغییرات اعضاء هیات مدیره

2. اصل صورتجلسه اعضاء هیات مدیره دایر بر معرفی فرد داوطلب

 

 

شرایط داوطلبان عضویت در هیات نمایندگان به استناد بند 7/5 آئین نامه:
الف: تابعیت ایرانی و اعتقاد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران
بداشتن کارت عضویت معتبر اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و حداقل سه سال سابقه فعالیت اقتصادی تا تاریخ انتخابات (ملاک سابقه فعالیت اقتصادی داشتن 3 سال اظهارنامه مالیاتی و پروانه بهره برداری تولیدی، صنعتی، معندی، کشاورزی و خدماتی می باشد(
ب: عدم سابقه ورشکستگی به تقصیر یا تقلب
د: عدم محکومیت به مجازاتی که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شود.

از همه همکاران محترم درخواست می گردد تا در این انتخابات فعالانه مشارکت نمایند و آگاهانه به نمایندگان برگزیده خود رای دهند . اگر بنده این سعادت را داشته باشم که در جمع برگزیدگان شما باشم مایه کمال افتخار است وگرنه باز هم از حضور و رای دادن شما سپاسگزاریم .

 

سید حمید حسینی

رئیس هیات مدیره اتحادیه

 

 

۲۹ دی ۱۳۸۹ ۱۳:۵۴
اتحادیه |
تعداد بازدید : ۳,۲۳۲