مهر تایید DNV.GL بر مدیریت کیفیت و محیط زیست NITC

شرکت ملی نفتکش ایران موفق به دریافت 2 گواهینامه بین‎المللی شد.

موسسه رده‎بندی DNV.GL  از موسسات معتبر و بزرگ عضو انجمن بین‎المللی موسسات رده‎بندی (IACS) پس از ممیزی شرکت ملی نفتکش ایران (NITCC ) و صدور 22 گواهینامه ایزو با ویرایش جدید، بر عملکرد این شرکت در زمینه رعایت استانداردهای مدیریت کیفیت و محیط زیست مُهر تایید زد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ملی نفتکش ایران، این شرکت برای نخستین بار پس از لغو تحریمها توسط موسسه ردهبندیDNV.GL   مورد ممیزی خارجی  دقیق و موشکافانه در زمینه استانداردهای ایزو قرارگرفت که در پایان این ممیزی و در حداقل بازه‎ زمانی تعیین شده از سوی این موسسه بین‎المللی، موفق به دریافت گواهینامه استاندارد سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2015)) و همچنین گواهینامه سیستم مدیریت محیطزیست (ISO 14001:2015) شد.

طراحی دقیق و بسیار عالی سیستمهای ایمنی، کیفی و زیستمحیطی، حفظ، تعمیر و نگهداری مناسب کشتیهای ناوگان شرکت ملی نفتکش ایران، رعایت اصول ایمنی، آگاهی دریانوردان این شرکت از ضوابط و قوانین ایمنی و اجرای آنها، کنترل و اعمال موازین محیط زیستی، اجرای صحیح برنامهها و ... از جمله مواردی است که در طی این ممیزی مورد توجه و اذعان ممیزان موسسه DNV.GL   نروژ قرار گرفت.

گفتنی است شرکت ملی نفتکش ایران (NITC) پیش از این نیز موفق به اخذ سند انطباق(DOC) براساس ISM Code از سوی موسسات ردهبندیDNV.GL   و آسیا شده بود.

منبع: مارین تایمز

۲ مهر ۱۳۹۶ ۱۳:۵۳
تعداد بازدید : ۴۲۹