اختصاص 30 درصد از پست های مدیریتی به زنان

اختصاص 30 درصد از پست های مدیریتی به زنان
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: به وزیران ابلاغ شده است که ۳۰ درصد از پست های مدیریتی در اداره های دولتی باید در اختیار زنان قرار گیرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس معصومه ابتکار مشاور رییس جمهور در امور زنان و خانواده در حاشیه آیین معارفه مرضیه شاهدایی به عنوان قائم مقام وزیر نفت به خبرنگار نیپنا گفت: انتصاب زنان درمقام های عالی مدیریتی در اداره های دولتی از طرف امور زنان و خانواده ریاست جمهوری رصد می شود.
وی تصریح کرد: انتصاب جدید تحول خیلی خوبی است و امیدواریم در آینده فرصت‌های بیشتری در اختیار زنان قرار گیرد و در بخش های دیگر دولت نیز این روند ادامه داشته باشد.
معاون رییس جمهوری در مورد ابلاغیه رییس‌جمهور مبنی بر بهره مندی از توان زنان در پست های مدیریتی گفت: به وزیران ابلاغ شده است که ۳۰ درصد از پست های مدیریتی در ادارات دولتی باید در اختیار زنان قرار گیرد تا خانم‌ها نیز بر اساس شایستگی به مراتب عالی مدیریتی و تصمیم گیری دست یابند و از توانمندی زنان با تجربه در مقام های عالی مدیریت استفاده شود.
ابتکار افزود: همچنین مطابق سخنان وزیر نفت در این مراسم خوشحال هستم که بالای ۴۵ درصد استخدام های وزارت نفت در آینده بدون تبعیض زنان خواهند بود و در استخدام نیروی انسانی جنسیت تاثیر نخواهد داشت و شایسته سالاری درنظر گرفته می‌شود.
۱۳ آبان ۱۳۹۶ ۱۶:۰۵
تعداد بازدید : ۴۹۴