صرفه‌جویی ۱۵ میلیون لیتری سوخت مصرف‌کنندگان عمده در منطقه کردستان

بنابر اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، در پنج ماه نخست امسال، در مصرف بیش از ۱۵ میلیون لیتر سوخت مصرف‌کنندگان عمده در این منطقه صرفه‌‌جویی شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، فریدون یاسمی، مدیر این منطقه گفت: به‌منظور تامین سوخت موردنیاز این مصرف‌کنندگان، واحد مهندسی فرآورده‌های نفتی این شرکت با بازدیدهای منظم و برآورد و کنترل سوخت تحویلی، سبب کاهش خیره‌کننده مصرف سوخت این واحدها شد.

وی افزود: دستگاه‌های متولی، سازمان جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، امور آب منطقه‌ای و راه و شهرسازی با برآوردهای خود نسبت به ارسال فرم دریافت حدود ۹۵ میلیون لیتر فرآورده برای واحدهای زیرمجموعه خود اقدام کردند، اما کارشناسان سرویس‌های صنعتی این منطقه با بازدید و سرکشی از این واحدها و برآورد سوخت براساس الگوی یکنواخت سوخت نسبت به تحویل ۸۰ میلیون لیتر سوخت به این مصرف‌کنندگان اقدام کرده که سبب کاهش مصرف ۱۵ میلیون لیتری سوخت شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به افزایش و توسعه بخش کشاورزی در استان افزود: تامین و توزیع مطلوب سوخت بخش کشاورزی استان یکی از رسالت‌های این شرکت است که خوشبختانه با برنامه‌ریزی و هماهنگی صورت گرفته با سازمان جهاد کشاورزی استان این مهم به نحو مطلوبی صورت پذیرفته است.

یاسمی با اشاره به وضع مطلوب ذخیره‌سازی فرآورده‌های نفتی در تاسیسات انبارهای نفت منطقه و ابراز اطمینان بابت سوخت‌رسانی مطلوب به همه بخش‌های صنعتی، کشاورزی و تولیدی استان گفت: هم اکنون به بیش از ۳۰ هزار مصرف‌کننده عمده و جزء در استان کردستان سوخت‌رسانی انجام می‌گیرد.

به گزارش شانا، شـرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطـقه کـردستان بـا دارا بودن ۹ ناحیه، وجود زیرساخت‌های کشاورزی و دامپروری، صنایع، کارخانجات و نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج در سطح استان رسالت خود را در تامین و توزیع سوخت موردنیاز مصرف کنندگان عمده به خوبی انجام داده است.
۷ مهر ۱۳۹۷ ۱۵:۰۰
شانا |
تعداد بازدید : ۲۵۲