تحویل بیش از ۹۰ میلیون مترمکعب گاز به جایگاه‌های سی‌ان‌جی استان مرکزی

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی از تحویل بیش از ۹۰ میلیون مترمکعب گاز به جایگاه‌های سوخت گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) در ۶ ماه نخست امسال خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس به نقل از شرکت ملی گاز، محمدرضا سمیعی با اشاره به توزیع بیش از ۹۰ میلیون متر مکعب گاز به جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی گفت: این مقدار شامل بیش از ۳ درصد گاز مصرفی استان است که جایگزین مصرف حدود ۹۰ میلیون لیتر بنزین شده و بدیهی است تاثیری بسزا در کاهش آلودگی هوا دارد.

وی با بیان این‌که جایگزینی گاز به جای بنزین، مزیت‌های اقتصادی و زیست‌محیطی بسیاری دارد، اظهار کرد: هم‌اکنون ۶۵ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی در استان فعال هستند که از این تعداد، ۱۸ جایگاه در شهر اراک و ۴۷ جایگاه دیگر در سطح استان قرار دارند.

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی، ادامه داد: با توجه به تعداد جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی، استان مرکزی در زمره مناطقی است که مشکل خاصی در زمینه توزیع و تحویل گاز به خودرو‌ها ندارد و دسترسی به سی‌ان‌جی به سهولت در آن امکان‌پذیر است.

سمیعی تصریح کرد: شرکت گاز امیدوار است در بخش هایی همچون سی‌ان‌جی و واحدهای صنعتی و تولیدی کوچک و بزرگ بتواند با حداکثر توان، گاز طبیعی را به متقاضیان تحویل دهد.
۱۶ مهر ۱۳۹۷ ۱۱:۰۳
شانا |
تعداد بازدید : ۲۶۲