برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پالایش و پتروشیمی

 

 

اطلاعیه یکم

اعضاء محترم اتحادیه

 

باسلام و احترام؛

            بدینوسیله به آگاهی می‌رساند، اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی ایران در نظر دارد، به‌منظور معرفی توانمندی‌های اعضاء و همچنین گسترش دامنه ارتباط با مخاطبان تخصصی، همانند سال‌های گذشته در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی که از تاریخ 11 تا 14 اردیبهشت‌ماه سال 1398 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، مشارکت نماید.

            در این رابطه مقتضی است، نسبت به ارسال درخواست کتبی (به نشانی MAIL@OPEX.IR)، اعلام حداقل متراژ موردنیاز، نوع فضای درخواستی و معرفی نماینده تام‌الاختیار جهت مشارکت در نمایشگاه حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ 1397/11/10 اقدام فرمایید.

            شایان‌ذکر است، این فراخوان صرفاً جهت محاسبه فضای تقریبی اتحادیه بوده و به‌منزله ثبت‌نام و قطعیت حضور در نمایشگاه نیست؛ بنابراین ضرورت دارد تا با توجه به محدودیت در فضای نمایشگاه و حجم زیاد درخواست‌های اعضاء، به اعلام حداقل متراژ بسنده شود.

نکات مهم:

Ø   تمامی شرکت‌های متقاضی می‌بایست در سامانه پیش ثبت‌نام نمایشگاه که زمان آن در کانال اتحادیه به اطلاع شرکت‌ها می‌رسد، ثبت‌نام نمایند؛ در غیر این صورت فضایی به شرکت‌ها تعلق نمی‌گیرد.

Ø   تخصیص فضای نمایشگاهی به اعضاء اتحادیه منوط به تسویه مالی کلیه بدهی‌های قبلی اعضاء است.

Ø   با توجه به فرصت اندک باقی‌مانده جهت هماهنگی با برگزارکننده نمایشگاه، به درخواست‌های پس از تاریخ 1397/11/10 رسیدگی نخواهد شد.

اعضاء محترم می توانند جهت کسب اطلاع بیشتر در این زمینه با آقای ابراهیمی تماس حاصل فرمایند.

 

 با تقدیم احترام

 سعید رفیعی فر

دبیرکل

۶ بهمن ۱۳۹۷ ۱۶:۳۵
تعداد بازدید : ۴۹۷