واگذاری 6 پروژه نفتی در کاسپین به پیمانکاران داخلی

واگذاری 6 پروژه نفتی در کاسپین به پیمانکاران داخلی
مدیر عامل شرکت نفت خزر گفت: 6 پروژه نفتی برای سال 91 تعریف شده که اجرای این پروژه ها در اختیار پیمانکاران داخلی قرار داده شده است.
به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، علی اصولی مدیرعامل شرکت نفت خزر ، در سومین هم اندیشی مدیران منطقه ای صنعت نفت کشور با بیان این مطلب گفت: 6 پروژه نفتی برای سال 91 تعریف شده که این پروژه ها در اختیار تامین کنندگان داخلی قرار داده شده اند و امید است تا با همراهی مسئولین استان و تعامل بیشتر، شاهد اشتغال زایی مجدد در کارگاه های دریایی، ساحلی و فراساحلی باشیم.

اصولی با بیان اینکه فعالیت های شرکت نفت خزر تمام نشدنی است، خاطرنشان کرد:حداقل تا 30 سال آینده در زمینه کشف نفت و گاز و توسعه صنعتی و انتقال این فرآورده ها در منطقه فعال خواهیم بود.

وی تصریح کرد: با پیگیری های به عمل آمده، سرانجام در بیستم اردیبهشت ماه سال 91 میدان نفتی سردار جنگل در دریای خزر کشف شد.

اصولی با بیان اینکه با اکتشافات جدید لازم است تا نگاه ها از خزر توریستی به خزر صنعتی معطوف شود، افزود: کشف نفت در دریای خزر می تواند ضمن کمک به توسعه صنعت نفت استان، در توازن صنعتی بین شمال و جنوب کشور نیز بسیار موثر باشد.

وی با اشاره به این مطلب که استان های شمالی کشور به مرکزیت مازندران می توانند همگام با جنوب کشور به توسعه صنعت نفت کمک کنند گفت: در تلاشیم تا عسلویه ای دیگر در خطه مازندران برپا شود و قطعاً این موضوع جز با خرد جمعی، تصمیم گیری به هنگام و سرمایه گذاری های لازم دست یافتنی نخواهد بود.

مدیر عامل شرکت نفت خزر، با بیان اینکه توسعه نفت در مازندران نیازمند حمایت مسئولین ارشد استان است، تصریح کرد:متاسفانه تاکنون همت و همدلی در این خصوص مشاهده نشده است.
۲۸ مهر ۱۳۹۱ ۲۰:۵۴
تعداد بازدید : ۱,۳۵۶