برگزاری رزمایش پدافند غیر عامل در شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه

همزمان با هفته پدافند غیر عامل رزمایش دور میزی پدافند غیرعامل در شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه برگزار شد.
به گزارش نیپنا به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه، روز شنبه یازدهم آبانماه 1398، غلامرضا مرتضوی مدیر کل پدافند غیرعامل استان، شهاب قربانی رئیس گروه پایش تهدیدات استانداری و هیأت همراه در جلسه برگزاری مانور دور میزی پدافند غیر عامل در شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه حضور یافتند .

در نشستی که جهت مانور در حوزه پدافند غیرعامل و در محل سالن کنفرانس اداری و با حضور اعضای کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه برگزار شد، حسن حکیمی مدیر مجتمع ضمن خوشامدگویی به میهمانان به ارائه گزارش مختصری از فعالیت ها و اقدامات انجام شده این شرکت در خصوص پدافند غیرعامل پرداخت.

همچنین نادر هدایتی نیا رئیس حراست و رئیس پدافند غیرعامل و محمدسعید پورسلیمان رئیس HSE شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه نیز به ارائه گزارشاتی در این خصوص و تبیین رزمایش پیش رو پرداختند.

در ادامه سناریویی با محوریت حمله تروریستی برای انفجار در ایستگاه گاز خارج از شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه طراحی و اجرا گردید و راهکار های مقابله با این حمله تشریح شدو در پایان نقاط قوت و ضعف این رزمایش مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت .

مرتضویی مدیر کل بحران استانداری نیز ضمن تقدیر از شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه و ابراز خرسندی از حضور در این رزمایش، گزارشی از وضعیت و اقدامات پدافند غیر عامل کشور در شرایط خطیر و حساس کنونی ارائه و ابراز امیدواری نمود که با تلاش و جدیت و انجام اقدامات پیشگیرانه در سایت های صنعتی و هم چنین تشکیل جلسات مشترک با اعضای کمیته های بحران به هماهنگی هرچه بیشتر در این زمینه برسیم.
۱۴ آبان ۱۳۹۸ ۱۰:۰۴
تعداد بازدید : ۲۷۰