برگزاری چهاردهمین همایش سراسری اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت،گاز و پتروشیمی ایران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس چهاردهمین همایش سراسری اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت،گاز و پتروشیمی ایران با شعار آینده صادرات در تنگنای چالش های داخلی و بین المللی با حضور تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرآورده های نفتی ، نمایندگان سازمان های دولتی و فعالین اقتصادی، ٢٤ دی ماه سال جاری در مرکز همایش های بین المللی هتل ارم برگزار میگردد.
همایش سالانه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی ایران در ادوار گذشته همواره مهم‌ترین موانع پیش روی این بخش مهم از اقتصاد کشور را محور خود قرار داده است. موضوعاتی چون بخش خصوصی، حکمرانی و دیپلماسی اقتصادی، صادرات پیشران رونق اقتصادی و توسعه صادرات قانون محور و بدون رانت، ازجمله محورهای همایش‌های پیشین بوده است. این همایش هرساله میزبان 400-500 تن از مدیران ارشد شرکت‌های تولید و صادرکننده فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی می باشد و در نوع خود بزرگ‌ترین گردهمایی مدیران بخش خصوصی و عمومی فعال در این صنایع در کشور محسوب می‌گردد.
سخنرانان این همایش عبارتند از:
دکتر لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهور

دکتر امیرحسین زمانی نیا معاون بین الملل وزارت نفت

دکتر سعید شیرکوند معاون اقتصادی معاون اول رئیس جمهور

دکتر مسعود نیلی مشاور سابق اقتصادی رئیس جمهور و استاد داشگاه صنعتی شریف

دکتر نرسی قربان اقتصاد دان برجسته کشور

دکتر پدرام سلطانی عضو شورای عمومی فدراسیون جهانی اتاق های بازرگانی 

دکتر سید حمید حسینی عضو هیات مدیره اتحادیه و دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق می باشند.

همچنین پنل تخصصی با موضوع رگولاتوری در صنعت نفت و نرخ خوراک واحد های تولیدی با حضور نمایندگان دولت و بخش خصوصی برگزار میشود.
جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ٨٨٥٠٨٢٤٩-٠٢١ تماس حاصل فرمایید.


۸ دی ۱۳۹۸ ۱۰:۵۷
تعداد بازدید : ۵۱۱