جابه‌جایی‌ جدید در نفت/ معاون جدید قاسمی از آفریقا می‌آید

جابه‌جایی‌ جدید در نفت/ معاون جدید قاسمی از آفریقا می‌آید
اظهارات جدید سخنگوی وزارت نفت، احتمال تغییرات مدیریتی در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی را قوت بخشیده است و پیش بینی می شود اصغر ابراهیمی اصل جانشین علیرضا ضیغمی شود.
 

به گزارش خبرنگار مهر، پیش بینی می‌شود با بازگشت رستم قاسمی وزیر نفت از ماموریت کاری از کشور چین چندین حکم مدیریتی در مجموعه وزارت نفت صادر شود.

بر این اساس، از واگذاری مسئولیت مدیریت شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی به اصغر ابراهیمی اصل (سفیر ایران در آفریقای جنوبی) به عنوان قریب الوقوع ترین تغییر در سطح مدیران ارشد صنعت نفت یاد می شود.
 
در چند هفته گذشته تاکنون مذاکراتی بین برخی از مسئولان خارج نفت و وزارت نفت برای نفتی شدن ابراهیمی اصل انجام شده است.
 
ابراهیمی اصل پیشتر به‌عنوان مدیرعامل اسبق شرکت ملی صنایع پتروشیمی و شرکت نفت فلات قاره در صنعت نفت مسئولیت هایی را بر عهده داشته و دارای تحصیلات مهندسی شیمی و مهندسی گاز از دانشکده نفت آبادان، فوق لیسانس مهندسی نفت از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و فوق لیسانس مدیریت سیستم‌ها از مرکز مدیریت دولتی ایران (پژوهشکده مدیریت و منابع انسانی) است.
 
گمانه زنی‌ها نشان می دهد در صورت تغییر علیرضا ضیغمی از مدیرعاملی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و حضور ابراهیمی اصل به عنوان مدیرعامل جدید این مجموعه، ضیغمی به عنوان یکی از معاونت‌های ستادی وزارت نفت منصوب شود.
 
علیرضا نیکزاد رهبر سخنگوی وزارت نفت هم با خودداری از رد و یا تائید تغییر علیرضا ضیغمی از شرکت ملی پالایش و پخش نفتی، گفته است: تمام مسئولان نظام از صدر تا ذیل ممکن است یک روز جابه‌جا شوند.
۳ دی ۱۳۹۱ ۰۹:۳۳
تعداد بازدید : ۱,۴۰۴