تحقیق و تفحص از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی تصویب شد

تحقیق و تفحص از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی تصویب شد
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از تصویب تحقیق و تفحص از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در نشست این کمیسیون خبر داد.
 

به گزارش اوپکس به نقل از شانا، مالک شریعتی‌نیاسر با اشاره به نشست عصر دوشنبه (۳۱ خردادماه) کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در این نشست تقاضای نمایندگان برای تحقیق و تفحص از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با حضور مسئولان این حوزه در وزارت نفت، بحث و بررسی شد.

وی افزود: اگرچه مسئولان ذی‌ربط توضیحات خود را درباره این حوزه ارائه کردند، اما متقاضیان تحقیق و تفحص اصرار کردند این موضوع در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی انجام شود و سرانجام اعضای کمیسیون انرژی به این تحقیق و تفحص رأی مثبت دادند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گزارش تحقیق و تفحص از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران به هیئت رئیسه مجلس ارسال می‌شود و پس از تصویب در جلسه علنی مجلس، برای تعیین اعضای هیئت تحقیق و تفحص دوباره در کمیسیون انرژی مجلس رسیدگی می‌شود.

شریعتی اعلام کرد: بررسی موضوع دریافتی کارکنان عملیاتی صنعت نفت روی سکوهای نفتی و در شرایط کاری سخت نیز از دیگر مواردی بود که در نشست این کمیسیون بررسی شد

۱ تیر ۱۴۰۰ ۱۰:۰۱
تعداد بازدید : ۱۱۳