آغاز فروش اوراق مشارکت ریالی نفت فلات قاره ایران از 18 دی ماه

آغاز فروش اوراق مشارکت ریالی نفت فلات قاره ایران از 18 دی ماه
شرکت نفت فلات قاره 7500 میلیارد ریال اوراق مشارکت با نرخ سود 20 درصد از روز دوشنبه از طریق شعب بانک ملت در سراسر کشور منتشر می کند.

حسین جعفری، مدیر امور مالی شرکت نفت فلات قاره ایران، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان این مطلب گفت: فروش اوراق مشارکت ریالی نفت فلات قاره ایران با هدف تامین مالی طرح‌های نوسازی، نگهداشت تولید، پشتیبانی و خدمات جنبی شرکت نفت فلات قاره ایران به میزان 7500 میلیارد ریال، 4 ساله و با نرخ سود علی‌الحساب 20 درصد منتشر می‌شود که با توجه به تکنیک های خاص انجام شده در فرآیند طراحی این اوراق می تواند برای سرمایه گذاران خرد و کلان دارای جذابیت های فراوانی است.

مدیر امور مالی شرکت نفت فلات قاره ایران افزود: بر اساس اعتبارسنجی‌های صورت گرفته با توجه به اینکه طرح های معرفی شده جزء طرح های زنده و دارای بازده قبل از سرمایه‌گذاری هستند، حفظ و نگهداری اوراق منتشره تا پایان دوره برای دارندگان آن قطعاً منافع مادی فراتر از سودهای علی‌الحساب پرداختی طی دوره در برخواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: علاقمندان می توانند به منظور برخورداری از سودی مطمئن طی دوره زمانی اوراق مشارکت و همچنین دریافت سود قطعی در پایان دوره‌های مشخص، نسبت به خرید این اوراق اقدام کنند./

۱۶ دی ۱۳۹۱ ۱۴:۲۷
تعداد بازدید : ۱,۵۶۸