قلعه‌بانی فرق یک لیوان آب با یک لیوان نفت را نمی‌داند/جریان انحرافی وزیر نفت را دور زده است

قلعه‌بانی فرق یک لیوان آب با یک لیوان نفت را نمی‌داند/جریان انحرافی وزیر نفت را دور زده است
انتقاد از وزیر نفت بخاطر برکناری آقای بهمنی مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران به صحن علنی مجلس کشیده شد.

به گزارش نفت نیوز، چندی قبل تمام نمایندگان استان خوزستان طی نامه ای به وزیر نفت خواستار تعویق بازنشستگی آقای بهمنی مدیر عامل شرکت ملی حفاری به مدت دو سال شده بودند ولی هفته گذشته با حکم آقای قلعه بانی مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران وی از این سمت برکنار شد.
امروز سه شنبه (19 دی) این ماجرا به صحن علنی مجلس شورای اسلامی کشیده شد و عضو هیات رییسه کمیسیون کشاورزی مجلس این اقدام را به جریان انحرافی منتسب کرد.قلعه‌بانی فرق یک لیوان آب با یک لیوان نفت را نمی‌داند/جریان انحرافی وزیر نفت را دور زده است
به گزارش خبرگزاری فارس و خانه ملت، نماینده مردم کهکیلویه گفت: قلعه‌بانی فرق یک لیوان آب و یک لیوان نفت را نمی‌داند.

سید‌علی محمد بزرگواری نماینده مردم کهکیلویه در مجلس شورای اسلامی، طی تذکری در صحن علنی مجلس خطاب به وزیر نفت گفت: جناب آقای قاسمی! به خاطر بسیجی بودن و سپاهی بودن شما را خیلی دوست دارم، ولی جریان انحرافی شما را دور زد و یکی از شیربچه‌های لرزبان و بسیجی ولایتمدار را که به فرمان امام شرکت ملی حفاری کشور را راه‌اندازی کرد یعنی مهندس بهمنی را بدون اینکه شما اطلاع داشته باشید بر می‌دارند.

بزرگواری ادامه داد: شخصی این کار را انجام داده که نامش قلعه‌بانی است و وی فرق یک لیوان آب و یک لیوان نفت را نمی‌داند.

وی اضافه کرد: وزیر نفت باید قدرت سپاهی بودن خود را نشان می‌داد و از بچه‌های بسیجی و لرزبان‌های ساده دفاع می‌کرد.

وی در ادامه از دولت به خاطر برخی تقسیمات در حوزه انتخابیه‌اش قدردانی کرد و اظهار داشت: جوانان بیکار شهرستان کهکیلویه همچنان منتظرند وعده‌های دولت در مورد پروژه پتروشیمی بهدشت تحقق پیدا کند.

۱۹ دی ۱۳۹۱ ۲۰:۰۴
تعداد بازدید : ۹۵۰