نشست تخصصی "بررسی و تحلیل فرمول نرخ خوراک پتروشیمی ها"

نشست تخصصی "بررسی و تحلیل فرمول نرخ خوراک پتروشیمی ها"
دبیرکل اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی ایران از برگزاری جلسه کمیسیون تخصصی پتروشیمی با حضور صاحبنظران و مدیران عامل واحدهای پتروشیمی با محوریت فرمول نرخ خوراک پتروشیمی ها خبر داد .

"فریدون اسعدی" با اشاره به مشکلات نحوه قیمت گذاری وعرضه مواد اولیه واحدهای پتروشیمی به پایگاه اطلاع رسانی اوپکس گفت : این نشست با حضور مدیران عامل واحدهای پتروشیمی بالادستی، میان دستی و پایین دستی و صاحبنظرانی از نهادها و تشکلهای دولتی، مجلس و انجمن های مرتبط، به منظور هم اندیشی و تبادل نظر در خصوص مسائل مشترک شرکت های پتروشیمی برگزار می گردد .

کمیسیون تخصصی پتروشیمی اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفتی در جلسات متعدد خود، مشکلات متعدد این صنعت را واکاوی نموده و با توجه به اینکه نرخ خوراک واحدهای پتروشیمی، یکی از مشکلات فراگیر صنایع پایین دستی پتروشیمی محسوب می شد، مبادرت به تشکیل این نشست نمود .

اسعدی افزود : پالایش نفت لاوان، پتروشیمی های خلیج فارس، مهر، مروارید، مبین، لرستان، کرمانشاه،کاویان، کارون، قائدبصیر، فجر، فارابی، غدیر، شیمی بافت، تندگویان، رازی، شیراز، خوزستان، جم، خراسان، تبریز، پارس، بیستون، بوعلی سینا، بندرامام، اهتمام جم، اروند، ارومیه، بوشهر، مرجان، ایلام و همچنین نمایندگانی از گسترش انرژی پاسارگاد، نفت و گاز پارسیان، شرکت ملی صنایع پتروشیمی، دفتر انرژی، مرکز پژوهشها و کمیته پتروشیمی مجلس و .... مدعوین این نشست حضوری و آن لاین خواهند بود .

دبیرکل اتحادیه در پایان افزود : این نشست در ساعت 9 صبح شنبه 14 اسفند 1400 برگزار می گردد . لینک حضور آنلاین در این نشست به شرح ذیل قابل دسترسی است :

لینک جلسه برای امکان حضور اعضاء کمیسیون به‌صورت آنلاین:  

https://join.skype.com/HphdkjPvbXsy    

۱۱ اسفند ۱۴۰۰ ۱۶:۳۸
تعداد بازدید : ۱۹۴