موسسه حقوقی "عدالت نو" به عنوان عضو فرعی اتحادیه انتخاب شد .

موسسه حقوقی "عدالت نو" به عنوان عضو فرعی اتحادیه انتخاب شد .

کاکاوند مدیرعامل این موسسه حقوقی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی اوپکس گفت : از آن جایی که قوانین و مقررات و تصویب نامه های مختلف بانک مرکزی و شورای عالی پول و اعتبار پیچیدگی های زیادی دارد و ناآگاهی اشخاص نسبت به این قوانین ممکن است به ضررشان تمام شود، نیاز است که در خصوص دعاوی بانکی با یک وکیل حاذق مشورت گردد. ناآگاهی در مسائل بانکی می تواند منجر به زیاده خواهی نابجای بانکها و دریافت جریمه های سنگین شود.
دعاوی املاک رهنی، دیرکرد اقساط وام، دعاوی ارزی، مطالبه اقساط وام از ضامن و استرداد اسناد ضمانت، همچین دعوای ابطال شروط قراردادی و دعاوی بانکی مربوط به ابطال اجرائیه بانکی و ... از جمله مشکلاتی است که هر فرد درگیر برای پیشبرد درست پرونده، به یک وکیل متخصص در دعاوی بانکی نیاز خواهد داشت.
موسسه حقوقی عدالت نو در جهت همیاری با اعضای اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی ایران توانست در سال جدید به عنوان عضو فرعی پذیرفته شود و امیدواریم بتوانیم خدمات تخصصی در زمینه دعاوی بانکی را با بهره مندی از مشاوران و وکلای حاذق و باتجربه موسسه حقوق عدالت نو به اعضای محترم اتحادیه ارائه دهیم .
۲۲ فروردین ۱۴۰۱ ۱۶:۱۸
تعداد بازدید : ۱۶۶