معامله انواع فرآورده های نفت و پتروشیمی در بورس کالا

معامله انواع فرآورده های نفت و پتروشیمی در بورس کالا
کارگزاران بورس کالای ایران بیش از 384 میلیارد ریال انواع فرآورده های نفت و پتروشیمی را در تالارهای داخلی و صادراتی بورس کالای ایران به فروش رساندند.
به گزارش گروه صنعت و بازرگانی پول‌نیوز، در تالار صادراتی شرکت توسعه کروس انرژی یکهزار تن قیر 6070 را به نرخ پایه 549 دلار به فروش رساند. در تالار داخلی نیز پتروشیمی بندرامام با فروش 3 هزار و 970 تن انواع پلی اتیلن، پلی وینیل کلراید و استایرن بوتادین رابر به ارزش بیش از 133 میلیارد ریال بیشترین حجم معاملات را در این روز به خود اختصاص داد. پتروشیمی اروند نیز با معامله 2 هزار و 704 تن سود کاستیک و پی وی سی در رده دوم قرار گرفت. پتروشیمی شازند نیز با معامله 2 هزار و 310 تن منو اتیلن گلایکول ، دی اتیل هگزانول و دی اتیلن گلایکول جایگاه سوم بیشترین حجم داد و ستد را در روز 14 فرودین از آن خود کرد.

در این روز همچنین شرکت های پتروشیمی برزویه، امیرکبیر، آبادان، بوعلی سینا،پارس، خراسان و جم در مجموع 2 هزار و 676 تن انواع مواد پلیمری و شیمیایی را در تالار فرآورده های نفت و پتروشیمی بورس کالای ایران به ارزش بیش از 73 میلیارد ریال به فروش رساندند.

بر اساس این گزارش، روز چهارشنبه 14 فروردین در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران نیز 2200 تن سبد میلگرد 25 تا 14-A3 شرکت فولاد آذربایجان عرضه شد که معامله ای بر روی آن صورت نگرفت.
۱۶ فروردین ۱۳۹۲ ۲۳:۲۳
تعداد بازدید : ۱,۰۱۶