نمایشگاه بین المللی نفت ایران در سطح منطقه بی نظیر است

نمایشگاه بین المللی نفت ایران در سطح منطقه بی نظیر است
مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران و نماینده ایران در هیئت عامل اوپک اعلام کرد: نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران یکی از رویدادهای بی نظیر در سطح منطقه به شمار می آید.

سید محمد علی خطیبی طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار شانا با بیان این که نمایشگاه بین المللی نفت ایران یکی از بزرگ ترین رویدادهای نفتی در منطقه به شمار می آید، اعلام کرد: این نمایشگاه جزء معدود نمایشگاه های معتبر و مهم در حوزه انرژی و صنعت نفت در سطح دنیاست.

وی افزود: امیدواریم نمایشگاه بین المللی نفت و گاز تهران سال به سال جایگاه خود را در عرصه جهانی صنعت نفت وگاز ارتقا دهد.

خطیبی تصریح کرد: نمایشگاه بین المللی نفت تهران فرصتی مناسبی برای به نمایش گذاشتن توان داخلی صنعت نفت ایران برای بازدیدکنندگان خارجی است و از سوی دیگر متخصصان و توانمندان داخلی بخش های نفت و گاز ایران می توانند از تازه ترین تحولات و یافته های شرکت های بین المللی در حوزه نفت و گاز مطلع شوند.

پیش تر اسحق رویور، مدیر برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از تشکیل ٩ گروه تخصصی با هدف کیفی تر شدن این نمایشگاه خبر داده و گفته بود: نمایشگاه هجدهم با حضور گسترده تشکل ها و انجمن های صنفی و شرکت های فعال صنعت نفت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

وی آشنایی با فناوری های روزآمد جهان و ایران و ایجاد زمینه برای انتقال دانش فنی با هدف مبدل شدن به قدرت برتر منطقه را از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه هجدهم اعلام و تاکید کرده بود که این نمایشگاه می تواند اقتدار فنی و صنعتی ایران را در صنعت نفت به جهانیان نشان دهد.

هجدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران از ٢٩ فروردین تا اول اردیبهشت به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران و با حضور شرکت های داخلی و خارجی برگزار می شود.
۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ۰۰:۳۵
تعداد بازدید : ۹۶۱