تهران میزبان نمایندگان شرکت‌های معتبر صنعت پتروشیمی جهان می‌شود

تهران میزبان نمایندگان شرکت‌های معتبر صنعت پتروشیمی جهان می‌شود
باوجود تحریم‌ها، ایران در دهمین همایش بین المللی پتروشیمی (10th IPF) میزبان نمایندگانی از برندهای معتبر این صنعت در سراسر جهان خواهد بود.
نمایندگان شرکت های«مرکوری برزیل»، «الفین آسیا و مشتقات سنگاپور»، «گوبرتاش و Rezi ترکیه»، «موسسه علوم پیشرفته تکنولوژی ژاپن»، «پی.سی.سی و گروه بروجس انگلستان»، « استریم انرژی ، سی. ام. جی و جی.ام.بی.اچ آلمان»، «سوسپل سوییس»، «دیتا ترک سیستم کانادا» «گروه تاتا مدیریت استراتژیک هندوستان» و «JYD، CNCIC و کوانتومی هولدینگز چین» به همراه استادان دانشگاه های «مک مستر» و «تورنتو» از کانادا و «ایلینویز اسپرینگفیلد» از آمریکا، و «انجمن علوم و فناوری استادان شرکت توتال» از بلژیک و مدیرانی از« ICIS و آرگوس دی وایت سنگاپور»، میهمان این رویداد بین المللی خواهند بود.

 

ستاد برگزاری دهمین دوره IPF ضمن اعلام این خبر، درباره جایگاه صنعت پتروشیمی ایران در سطح جهان افزود: جایگاه صنعت پتروشیمی ایران در سطح جهان به گونه ای است که فعالان و بازیگران اصلی این صنعت نمی توانند از آن چشم پوشی کنند و از این رو به رغم تشدید تحریم ها، مهمترین رویداد صنعت پتروشیمی ایران در سال جاری با حضور نمایندگانی از معتبرترین برندها و شرکت های خارجی برگزار می شود.

 

ستاد برگزاری این نمایشگاه همچنین از برگزاری کارگاه های تخصصی با حضور متخصصان خارجی در حاشیه این همایش خبر داد.

 

دهمین همایش بین‏المللی پتروشیمی ایران (10th IPF-2013) همزمان با پنجاهمین سالگرد صنعت ارزش آفرین پتروشیمی، 23 و 24 اردیبهشت ماه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار خواهد شد.

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۰۰:۲۴
تعداد بازدید : ۱,۰۲۴